Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tehdejší mimosmyslový projekt GF na podzim 2021 byl přesně o tom, organizovaným, ohlášeným, zabezpečeným projektem, umožnit lidem vlastní informační mimosmyslové spojení s GF, protože jedinci, jako jsem já, když už přežili, tak jsou z veřejného prostoru extrémními metodami vypuzováni a navíc, já osobně jsem po tom zážitku prostě vycuchaná, vyčerpaná a nemám na to, dělat osobním a rozumným přístupem velké vlny, které jsou co k čemu.
Pak začala válka a řekla bych, že pole není tak klidné, aby se mohl tento projekt prozatím dále realizovat.

Jsou dva zdroje na CZ internetu, které jsou větší a mají dosah a jsou solidní.
Chvátal a Suenee.
Ani jeden z nich asi netrávil noci minulých let v děsivých bojích proti nějakým plazoidním, hmyzoidním a černo nóbl úchylům.

Suenee má stejný závěr a řešení, co říkám já - zírejte na nebe, CE-5 protokol.
CE-5 vymyslel Steven Greer a obnáší to i meditace, pokud někdo potřebuje nějaký rituál a nějak se toho bojí, je to asi vhodné.
Já tvrdím - nemusíte nic, stačí čučet na nebe a uvidíte je.
Jenom nesmíte chtít hned vidět bombastickou flotilu, jasná světla atd.

Když mi začala tato aktuální příhoda s mimozemšťany v r. 2019, než jsem do toho s nimi šla, každý večer mi museli dát důkaz.
Jednou jsem viděla oranžovou kouli, jak vyplula a zaplula do mraku.
Podruhé jsem viděla dvě malá plavidla, trošku svítící, jak vedle sebe koordinovaně střihly elegantní smyčku.
Pak dělali blikající mraky atd.
Je fakt, že v případě absolutní nutnosti se dokážou projevit i více jasně a viditelně.

Ale jejich nejběžnější způsob projevu na nebi jsou éterické objekty s mírnou světelností, na pomezí neviditelnosti.
Na zataženém celistvém, mlhavém, nebo kovově zataženém nebi jsou nepřehlédnutelní.

Jde o to, jestli to vůbec někoho zajímá.

Po X tisících letech tu máme mimozemské civilizace, no a lidstvo to nezajímá.
Řešení, jak se ubránit NWO, máme naprosto téměř na dosah ruky - určitě je to ale na dosah hlavy.
Opět, nikoho to nezajímá, místo toho tu bude Tichý dělat poštovny a táhnout všechno zpátky do prdele.

Mimozemšťani potřebují naše vědomí, náš zájem, pokud o ně není zájem, tak se věc hýbat nebude.

A obyčejný člověk bez reálné moci, zato s reálnou bezmocí, může sám za sebe udělat alespoň to, že se podívá na nebe a všimne si objektů GF a získá s nimi zkušenost, že jsou inteligentní.
Celá věc se může reálně začít hýbat, až to bude lidi zajímat, bez výsměchu, jako skutečná věc.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter