Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Posluchač Pavel se mě ptal na ten BLACKOUT
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
https://www.youtube.com/watch?v=QVmUt05wgrg

"To, co dělaj vlastně ty evropský vlády, já si myslím, že jsou pod kontrolou White Hats (Bílé Klobouky), že v podstatě dělají řízenou demolici tadytoho starýho systému, protože to jinak není možný ... to jsou chytrý lidi, přece každý musí vědět, že to, co říkaj, je nesmysl. Takže si myslím, že i ta naše vláda, ten Fiala s Pekarovou, jak vykládaj ty nesmysly, tak oni se tomu smějou, oni jsou herci."

Toto rozumuje ASK, která hrála v pornu a která se vyjadřuje i proti V.K, z aeronetu, který NAROZDÍL od ní má problém s vládní cenzurou.

A ten říká co?
Ten říká, že v současnosti Komise 300 (jádro globalistické mafie), nepotřebuje zkušené a schopné kádry, nýbrž totální hovada, právě na zničení a demolici starého systému. Tito šaškové v evropských vládách mají za úkol vyvolat nenávist lidu k národním vládám, mají za úkol navést celou společnost do příšerné krize a nefunkčnosti všeho, co fungovalo předtím. Potom, až budou lidi nenávidět národní vlády a budou v hajzlu, přijdou globalisti s řešením a nasadí Nový světový řád.

Takže hovno hovno, žádný Bílý Klobouky, ale Komise 300.

Který hovado bude i po tomto, co si toto přečel, věřit laciný porno kurvě, která má jediný problém na YT, když si dá do titulků "chceme zlikvidovat elity", nebo ten její zkurvený Auroran kecá až takový nesmysly, že je to i na YT příliš a která propaguje lživou globalistickou agitku, tak je sám hovado a přeju mu, aby ryl držkou hluboko v zemi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter