Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > čtenář> 

Jojo, je fakt, že lidí, kterým to trochu více myslí a mají i nějaké vlastní zkušenosti, díky kterým dokážou profiltrovat pravdu a lež, je dost málo.

V celé této věci jakékoliv alternativy, hlavně v té o mimozemšťanech, jsou okamžitě nasazeny vadné proudy od tajných služeb, souhrnně NWO.
Jakmile někdo začne rozvíjet nějakou myšlenku, případně přijde s poselstvím, okamžitě je nasazen "levnější", populárnější a hlavně neskonale debilnější falešný proud, který na sebe nabalí poměrně hloupé lidi a celou věc znemožní.

Jak jsem to zažila, tak celá věc byla velice složitá na rozpoznávání, i během dimenzionální války, ze začátku jsem vlastně spolupracovala s nepřáteli, teprve později, když odpadli reptiliáni a tato "těžká váha", vyšlo najevo, že celá jedna klika tzv. spojenců jsou nepřátelé.

V realitě je rozpoznávání pochopitelně o to těžší.

To, jak fanoušci ASK, ED, Aurorana atp. nechtějí vidět důkazy, podezření, neslyší argumenty proti nim, nezajímá je srovnání od jiných ... to je přízračné pro celou tuto ezo scénu.
Jsou zaslepení. Jdou ve starém modelu uvažování, jsou unavení a chytají se pohodlnějších cest.

Situace je v něčem dobrá a v něčem špatná - špatná je právě v chápavosti populace, v angažovanosti celku.

Díky tomu, že je společnost velice apatická a zabržděná a nespolupracuje a pokud už je nakloněná alternativě, má tendenci jít falešným směrem, se právě nedá očekávat nic idylického.
Společnost tendenčně směřuje k technokratickým řešením.
Dá se očekávat něco zlého, něco, co sejme ty davy, úporně vše držící ve srabu.
Zároveň ale probíhá i to dobré, co bude vyloženě zlé scénáře brzdit.

Dá se očekávat zdravotní následky očkovanců, nemoci, smrt, neplodnost. To je taková jistota do budoucna.
Co do toho přijde dále, je otázka.
Je jev, který je nemilý - tupé stádo vždy jednou za čas naakumuluje zlou energii, se kterou se dá potom nakládat a vznikne "další útok", ze strany temných sil.
Je to únavné a dlouhodobé a velice negativně to zatěžuje pokrokové lidi, kteří "drží pole", jak se říká.
Vše však jednou končí, jednou dojde v tomto procesu ke zkratu.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter