Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jako člověk, co drží pole, už jsem se dostala X krát do stavů, kdy jsem vyloženě souhlasila s depopulací.
Nemáme na výběr, když na nás visí davy líných, hloupých, zhypnotzizovaných a proti nám poštvaných lidí, je to otázka přežití.
Já si přeju, aby polovina lidí zemřela. Očkovaní v první řadě a ti jsou ve státech zatížených zlou karmou.
Vše je spravedlivé.
Až zemřou, bude dobře.

Já už se za to nijak nestydím, že si to přeju.
Nemám k lidem dobrý vztah a během minulého roku jsem dospěla k absolutní deziluzi.

Oočkovanci, kteří chtějí být ve spojení s SSáckými západními státy a zločinným USA a jak odporný Hitlerovi zmrdi mají jako první prioritu zničené Rusko ... ne a ne, nechci aby žili.
Už se to nedá omlouvat, manipulacemi NWO, vystupováním trolů atd.
Ty lidi jsou odporný odpad a je v pořádku si přát jejich smrt.

Nejlepší verze, jak zachránit lidstvo, byla tato: spolupracovat s GF, tím že se budou zajímat, co létá na nebi a docílí kontaktní události, následně dojde k odtajnění a k jasné definici cca 10% infiltrace do lidské rasy a dojde k odsouhlasení lidí, že chtějí zabít tuto infiltraci a následně by k tomu došlo.
Obnášelo by to souhlas s popravou 800 milionů "lidských" bytostí.

Tato verze ale padla, lidi chrání tu infiltraci, takže budou muset chcípnout s ní - takže ne 800 milionů, ale 4 miliardy.


Jak se to ale stane?
A jak zaručit, že pomřou jen ti, co si to zaslouží?
A co se stane, když už to nevydržíme a neudržíme pole?
Hlavně, ať vydrží planeta, to je hlavní.


Dementnost lidí je zdá se neměnná, kdo hájí USA, pro mě není člověk a přeju si, ať zemře.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter