Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 Kiki_ (Občasný) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak mě depopulace přijde normální - ne v tom ohledu jak to bere NWO, a že i přímo se určí počet přeživších a musí se do toho vejít skupina kterou si sami určíme... to fakt ne. Na konečném počtu nezáleží, hlavně když odejdou nenapravitelní degeni.

Však, v přírodě ty degenerované taky skupina zvířat neprotěžuje, nedělá jim spešl místo ve společnosti a už vůbec z nich nedělá vůdce smečky / stáda. Nechaj je někde za sebou chcípnout nebo je i vyženou.

Před lety, když bylo ještě považování za anomálii v DNA jenom teploušství, a uváděly se 4%, tak jsem fakt věřila, že je to degenerativní proces v lidském druhu. Dneska je to norma, podobně jako pedofílie, máme nevim kolik pohlaví, to se snad už nedá ani spočítat natož vyjmenovat a doslova se tvrdí že každej pátej člověk na světě má jiné pohlaví jenom nepřiznané - a tohle už není ani přirozený vývoj, to se jen kultura a NWO snaží naprogramovat, vsugerovat skrze kulturu. A lidstvo to příjmá, ještě jim děláme místo ve společnosti, tolerujeme, doslova je vyzdviháme jak jsou odvážní že nechají už od kolébky přeoperovávat své děti na jiná pohlaví... někteří lidé se ztotožňují jako věci, zvířata, bezpohlavní...
Přitom zdravá společnost by měla rodiče, kteří přeoperovávají své děti dřív než z toho mají rozum, prostě vyválet v dehtu a peří, uvalit na ně nesvéprávnost a vyřadit ze společnosti, + ideálně vykastrovat, hlavně ať to neklade vejce

takoví doufám že jsou nabodaní aspoň 20x a tady prostě nás to nemůže mrzet, když řeknem že je třeba tenhle vřed z lidství vyříznout.

Tohle nemá prostě s námi jakožto druhem nic dělat, přírodně ani evolučně pro to zdravý důvod nenajdeme, je to jenom nemoc mysli, která neumí myslet sama za sebe a nechává si vnutit kulturou, že aby byli schopni žít, musejí se výrazně odlišit, udělat ze sebe chudáky a pak participovat na společnosti.

Kdyby se ve společnosti zvířat vyskytl takový omyl, příroda to nemilosrdně vyškrtne z genofondu. Očkování proti cošitu je to samé.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter