Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > Marianna24> 

Zní to dost pravděpodobně, že je ASK v rukách někoho jiného a musí dělat to, co se jí nakáže. Ale zároveň z ní mám pocit, že ji to dělá radost, tato sabotážní činnost, že není jen něčí loutka, ale že je sama pořádně zkažená a zaprodaná, prostě kudlanka.
A ještě je tu otázka, co na ni mají dále, protože kdyby to bylo jen toto porno, tak to už je de facto venku. Nevím, jestli se dá celá tato záležitost zavřít s tím, že "je nejasné", jestli je ve videu ASK a já, když na to neustále upozorňuju a jdu proti té hnusné osobě, jsem "pouze blázen".

Já věřím, že je za ní ještě další osoba a za tou osobou celé organizace.
V případě, kdy by existovala velice oražená, bezbožná, amorální a bezvěrecká osoba, která si usmyslela, že na podloží víry v mimozemské civilizace a příchodu nové galaktické éry založí sektu, tak se takové osoby okamžitě chopí právě NWO a nabídne ji daleko velkolepější podmínky, aby mohla svoji hru rozehrát v daleko větším stylu, což dokonale sedí na raketový vzestup ASK.
Takoví lidé jsou ale často namočeni v horších věcech, než je porno.
Je známo, že elitní smetánka všech politických kruhů, které je potřeba podvázat a pojistit, mají vydírací film, ve kterém figurují při satanistickém rituálu bestiálního umučení dítěte.
Prostě přijeli na pozvání, byli tam, když se to dělo.

Takže jestli je toto porno ten nejhorší kalibr, který na ASK existuje, myslím si, že toto je jen "polívčička", proti tomu, kdo je ona doopravdy.

U těch voleb jsem si prošla i její okolní obce, jak se tam volilo, je velice zvláštní, že všude je průměr osoby, která vyhrála, kolem 15%
Připadá mi to jako nepřirozené, protože v malých obcích se lidi dost znají a někoho mají za oblíbence.

Dlouhodobě nevěřím v pravost volebních výsledků, nejvíc jsem nevěřila výsledkům voleb 2021, to mi přišlo vyloženě zfušované, protože Volný musel mít daleko víc hlasů, podle pozorování obyvatelstva.
Tehdy nám sem prostě NWO nasáčkovalo protektorátní vládu, za anglosaské iluminátské zájmy proti Rusku.
Volby jsou jenom divadýlko pro lid - lidi na výsledcích vůbec nic nemění.
Proto nevěřím v demokracii, je to podvod.

A naprosto souhlasím, s tím, co je napsáno.

Ona demokracie, i kdyby nebyla podvodný systém řízený NWO, založený na "volbách" a ten systém skutečně fungoval, tak jak se nám předkládá, tak není možné tímto stylem véíst jakýkoliv stát a národ, protože vše vyžaduje dlouhodobější perspektivu, plánování, rozmysl a je vyloženě potřeba, aby věc držel co nejlépe jeden člověk, odborník, případně sdružení odborníků, jejichž podstata je národní a nikoliv kolaborantská.
Jakmile je systém, že se neustále po 4 rocích střídá "vláda", tento přirozený způsob vládnutí padá ne vysoké úředníky vlády, kteří zůstávají a nemění se.
Prakticky poté vládnou lidé, které nikdo nezná a nikdo je nevolil.
Jak je popsáno v GB seriálu "Jistě pane ministře"

Demokracie je z podstaty nesmysl.

Říká se, že ještě nikdo nic lepšího nevymyslel. Dost pochybuju o takovém výroku.
Nejlepší způsob vládnutí je národní ustanovená vláda, na které se shodne lid. Možná by měly existovat jen "oborové volby", tedy v případě, kdy jeden z resortů vládnutí upadá - třeba školství, zato zemědělství a průmysl prospívá a nikdo s tímto způsobem vládnutí nemá problém a neexistuje výrazná kritika, pak by se konaly volby pouze ve smyslu, kterého odborníka na danou věc zvolit, v případě, že staré vedení selhává, případně už toho má dost a nechce už vládnout.

Rozhodně to, co nám tady frčí před očima, je podvod.
A je úplně absurdní, že Rusko má Putina a Rusové chtějí Putina a on musí měnit zákony a všelijak s tím šibovat, aby mohl být dále prezidentem "podle demokratických pravidel".
Aťsi USA vysere s demokracií oko.

Už je to prokázáno jako podvod.


ASK je ale určitě zvolená "z lásky" :-D

Toto je z jejích odpovědí pod YT videem o Blackoutu

"
elis e fox
před 1 dnem
Krásná předpověď. Malý dotaz. Je září 2022, co když vám ta předpověď nevyjde a už třeba v září 2023 tady bude nacistická Evropa? Co když Fiala a Pekarka nejsou herci, co by o tom věděli, ale právě ti, co se tomu podřizují, protože z toho pro ně plynou dohodnuté výhody? Jak pak budete reagovat? Jak si to vysvětlite? V naší zemi se cvičí neonacisticka armáda. Chystají se Evropu zamknout do hlubokeho fašismu. Vaše předpovědi nejsou založeny na žádných faktech, přesto jsou optimistické. Možná se snažíte udržet v lidech naději tím, že by nás měli zachránit bytosti z vesmíru. Co když je fakt ale ten, že nás nikdo nezachrání a že si to vše musíme vydobít jako lidé sami, bez pomoci? Žádný kvantovy počítac z vesmíru neprijde a nikdo nám nerozda přístroje pro fungování kvantového internetu. Možná jo, za tisíc let. Pomůže nám to v denacifikaci Evropy ještě v tomto století? Ne. Čas nám ukáže. Vyhodnotíte mi to, prosím, opět za rok? Děkuji.


Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 1 dnem
Pokusíme se udělat analýzu za rok😁 "






"
Lubo Schmida
před 4 dny
Akosa očakávalo, ale predsa len v šoku celý svet s hubou otvorenou počúva, že Rusko začalo čiastočnú mobilizáciu a minister obrany Šojgu hovorí o 300 000 nových vojakoch.

Hra o špeciálnej operácii, hra Ameriky s revolúciou v Kyjeve a neustálym útočením na Rusko na všetkých možných fórach prináša ďalší stupeň pyramídy smrti a rozvratu. Ako som napísal pri útoku Ukrajiny v Charkovskej oblasti - bol síce územne efektívny, ale spôsobil len novú fázu bojov. A je to tu.



Die Welt píše:

Putin obvinil Západ z "jadrového vydierania" a poukázal na vyhlásenia vysokých predstaviteľov popredných krajín NATO o možnosti použitia jadrových zbraní hromadného ničenia proti Rusku. "Tým, ktorí si dovoľujú robiť takéto vyhlásenia o Rusku, by som chcel pripomenúť, že naša krajina má tiež rôzne prostriedky na ničenie, samostatné komponenty a modernejšie ako prostriedky krajín NATO," povedal Putin. "Ak bude ohrozená územná celistvosť našej krajiny, určite použijeme všetky dostupné prostriedky na ochranu Ruska a nášho ľudu." Dodal: "Toto nie je bluf."



Rusko samozrejme nenechá ukrajinských úbožiakov a banderovských neonacistov, aby ho urážali. Strategickým cielom môže byť napríklad dosiahnutie kolapsu dopravného a energického systému Ukrajiny, dobytie miest Charkov a Dnepropetrovsk, ale aj doslovné zničenie ukrajinských vojsk, a to vrátane ich živej sily. Tentoraz bez milosti.

Putin vyhlásil mobilizáciu, a zároveň urobí rýchle referendá, aby navždy pričlenil nové provincie a dosiahol tak klasické víťazstvo - bez ohadu na štekanie psov vonku. Rusi budú mať svoje.

Vojna sa môže ale ešte zostriť. Zničení, teda zabití môžu byť poradcovia z NATO. Môžu byť zničené riadiace centrá v mestách Ukrajiny, spolu so starostami. Vojna aj psychologicky vstúpila na úroveň, keď už Moskva nebude šetriť životy ani Ukrajincov, ani rôznych Západniarov. Ktokoľvek, na území Ukrajiny, je nepriateľ, nepriateľský bojovník a podľa toho s ním bude zaobchádzané. Ak sa zúčastní vojenských akcií nez toho, aby patril k Ukrajincom, stáva sa teroristom bez medzinárodnej právnej ochrany.

O terorizme možno hovoriť aj u krajín, ako Slovensko, ktoré síce nevyhlásilo žiadnu vojnu, ale podporuje akcie proti Rusku - len na základe akéhosi naivného právneho subjektívneho predpokladu, že vojnu na Donbase začalo Rusko a nie Ukrajina. Tento predpoklad je podľa mienky mnohých úplne chybný, a naopak, Ukrajina je zdrojom vojny, od svoje revolúcie 2014, odvtedy sa hovorí o vojne. V každom prípade - začiatok vojny nie je jednoznačný, ba koniec koncov nie je istý ani štatút provincií bývalého Sovietskeho zväzu. Tak, ako nedodržal Západ sľuby pri rozpade ZSSR, tak ani dnešné Rusko nie je viazané žiadnymi sľubmi z toho obdobia.

Toľko realita a nielen môj právny názor, na ktorý mám samozrejme právo.

Môj plný osobný názor je ten, že USA rozpútali na Donbase občiansku vojnu, ktorá prerástla do svetovej. Je možné, že bude totálne svetová, atómová.


Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 3 dny
Atomová nikdy nebude. Všechno je jen divadlo pro lidi, aby se klepali v koutě strachy.... Pozitivní síly mají vše pod kontrolou a plní speciální úkoly. Aby na ně měly klid, vytváří chaos a nepřehlednou situaci. Jinak je vše OK.... "






To jsou zajímavá prohlášení.
Ono totiž hrozí, ne že ne.
Třetí světová je na spadnutí a jediné, co vím, že atomové zbraně použity nebudou. Ale mezitím mohou být vyvinuty naprosto jiné zbraně, které mohou vstoupit do hry. Moje GF nemá ráda USA a je na straně Ruska.
Vždyť taky co by to bylo jinak za čůráky, kdyby to bylo jinak?

Myslím si, že nic není tak dokonale obláčkově růžově zabezpečené, jak nám ta odporná ASK tvrdí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter