Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.11.2022 >




Dále se pozornost přesunuje k Vatikánu a jsem naprosto překvapená, co se týká celé Itálie.
Já jsem tu zemi považovala za mrtvou, mafiánskou, bez vnitřního kultického systému. Jediné, co jsem kdy parapsychicky vyzkoumala v Itálii, když jsem pátrala po vnitřním duchu této země, našla jsem jenom a jenom mafii, nic a prázdno.
Došla jsem k závěru, že je to stejně jako Belgie mrtvá země bez duše.

To bych se vtedy pletla.

Překáží tam Vatikán, jakmile se tahle hnusná odporná hnida odstraní, středomořím opět začně poudit dávná magická energie antických dob, typická lehce rezonující energie měkké lyry.

Moloch totiž bydlí pod Vatikánem. Fakt to vypadá na nějaký debilní přerostlý zvíře, zhruba tak, jak je to popisováno. Má to mysl a energii dobytka a fakt to má nějaké rohy, hodně to odpovídá tomu, jak je to zobrazováno.
Nejvíc to vypadá na nezvedeného ADHD spratka z nějaké přerostlé, vůči nám velice obskurní rasy a tady na té zemi si nějak vymohl, že tomu tady může vládnout. Má planetu na hraní.

Stěžuje si ale, že už to není jak to bývalo a je zaháněný čím dál víc do podzemí, věřím, že to brzo zdechne a přestane to prudit na místě antických sil. Jakmile se zabije tahle zrůda, může se zrušit Vatikán a odstraní se blokace kultických sil tohoto území, na kterém stojí Vatikán a evidentně je to naprosto zásadní místo pro Středozemí, centrum kultických sil.

Z Vatikánu vede podzemí až do moře.

Vypadá to nějak takhle:

Nadzemí


Podzemí


Moloch


Utajené podzemí


Vstup do moře


Podzemní kultické centrum


Dávná blokovaná kultická magická místní energie





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter