Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 >


Křešovka přeložila to video od Sally, kde vychvaluje umírající hmyzáky jako "annunacké vědce".

Originál video trvá necelých 9 minut, tady, než to Křešová unaveně překvákala a dala do toho svoje rozumy, to je na 35 minut.

Co hvězda vyřkla:

"
"Vědci rozdělují Annunaki na dvě frakce, jedna je příznivá a nakloněná lidem a jedna je nepřátelská lidem"

"No takže teď se nám tedy začínají probouzet, na celé planetě, samozřejmě že v tom Íráku, v důsledku hledání hvězdné brány a v důsledku všech těch potřeb určitě vyvstane nějaký nepokoj, aby se mohla ta část temné armády zmocit těchto technologií, které jsou tam s tím obrem uloženy ""


Tak k prvnímu - jací vědci? Fakt vědci? Nebo za vědce považuje Dr. Sallu?
Já se tedy o Annunaki jako téma nijak nezajímám, ale Zecharia Sitchin, který Annunali vysvětlil jako mimozemšťany, je myslím nedělil na dvě frakce.

Toto je z wikipedie:
"Sitchin tvrdil, že za vznikem starověké sumerské civilizace stáli „Anunnaki“,[3] (nebo „Nefilim“)"

Nefilim je i biblický pojem označující padlé anděly, kteří se množili s lidskými ženami:

"Boží slovo o „synech Božích“ a „obrech“ (hebrejsky: „Nefilim“):

„Když se lidé začali na zemi množit a rodily se jim dcery, synové Boží viděli, že lidské dcery jsou hezké, a brali si za ženy všechny, které si přáli. A Hospodin řekl: Můj duch nebude v člověku přebývat navěky, protože je tělo. Jeho dnů bude sto dvacet let. V oněch dnech byli na zemi obři — a také potom, když synové Boží vcházeli k lidským dcerám a ty jim rodily; to jsou ti dávní hrdinové, věhlasní muži.
I viděl Hospodin, jak mnoho je na zemi lidského zla a že všechno zaměření úmyslů jejich srdce je napořád jenom zlé, a Hospodin litoval, že na zemi učinil člověka, a trápil se ve svém srdci. Hospodin řekl: Vyhladím z povrchu země člověka, kterého jsem stvořil, vyhladím člověka i zvěř, plazy i nebeské ptactvo, protože lituji, že jsem je učinil. Ale Noe nalezl milost v Hospodinových očích.“
ČSP, Genesis 6, 1-8"


Chvátal dělí Annunaki na Elohim - dobré a Nefilim - špatné. Nevím, kde k tomu přesně přišel a z jakého to má zdroje.
Annunaki Elohim je v podstatě new-age pojem, který označuje pozitivní mimozemské rasy.
Jinak racionální původ toho slova Elohim je v hebrejské Bibli, kde označuje Boha.

Já mám k pojmu Annunaki dost vlažný postoj, připadá mi to nedůležité.
Důležitá je GF na nebi, která by neměla problém s kontaktem, kdyby v tom neustále nestrašily nějaké takové stupidní povídačky od CIA a které teď valí i Křešová, když straší holografickým útokem mimozemšťanů.

Sama nejdřív pošlape vše dobré a teď, když je nebe nabouchané mimozemšťany, tak straší a odvádí pozornost někam úplně do hajzlu.
No nic, my máme času dost.
Zatím se nic hrotit nebude.

Co je ale nechutné, je ten její druhý výrok o Íráku. NWO evidentně znovu chce týrat Írák.
Už toho mám dost, zkurvený prasata, tahle země si už užila svoje.

Žádný technologie už tam nejsou, do kterých by se tyhle zrůdy mohly ještě dostat. Ty poslední, co by mohli ukrást, byly odvezeny 2017 a nyní už jen doznívá časoprostorový účinek jejich působení. Vše tam běží již na neuchopitelných dimenzionálních, vesmírných a planetárních základech, je to velice zatížené místo celou dobu této války, protože energie a bojová síla tohoto místa dokázala rozdupat vesmírný vir na prach. To místo už se vyčistilo z temnoty skrze kruté boje a přijímá světelnou energii, což je tam nové.
A ta hnusná porno flundra by tam zase běžela válčit a předvídá tam "určitě nepokoje".

To tak.

Ji asi navrhnu nějakou pamětní medaili za Nejstarostku a bojovnici za mír a lásku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter