Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.11.2022 >

Rozhovor Ondřeje Brože s Davidem Ickem:
NOVÝ Rozhovor s Davidem Ickem (Dabing) - EU, 911, RU/UA, C*VID a další

https://odysee.com/@Priznaky_transformace:0/David-Icke-Dabing-DONE:3






Říká to krásně, ten Icke, úžasně.

Hned na začátku mluví o evidentní palčivé otázce dneska, kterou tu já musím chca nechca řešit taky, protože mě tu pronásleduje klerofašistický, asi jezuitský, rozhodně však zfetovaný slovenský hovado a chce mě udávat na Izraelském velvyslanectví a nechat mě zničit Mosadem. Nic nového na tomto serveru. Zeanddrich na mě hnal MOSAD taky a pro změnu chtěl oslovovat židovskou obec, aby si to se mnou vyřídili. Nakonec vše dorazil Petr Slováček (Peslov), vážený politolog doktúrek ze Slezské univerzity, který to asi odnesl normálně na Policii ČR. Tam usoudili, že když je Jehova po smrti a Zeď nářků furt ještě stojí, ač jsem načarovávala její velkolepý výbuch (ještě to furt zkouším), že to nechají být.

Icke tyhle židovský milánky zná.

Neříká jim Chazaři, ale Sabatiáni, prostě směska zrůd, co se ohání židovstvím a jede v nejhorších zločinech a neustále se ohání antisemitismem a jako novodobou inkviziční formuli s tím šermují proti všem, co se snaží tuto jejich satanistickou sektu, celosvětovou zločineckou síť, jakkoliv ničit a poškozovat.

Viz. mega úchylný jekot klerofašistických udavačů tady na totemu.

A taky říká tuto věc:

"Kniha mohla být obrovská příležitost k démonizování mé osoby tím, že by použili své antisemitské eso v rukávu , ale vůbec nic jste o nich neslyšeli, když kniha vyšla, protože to je to poslední, co chtějí, aby lidé viděli."

Ten stejný princip je aplikován i na mě.

Teď má moje nejčtenější dílo 7 000 shlédnutí.
Umíte si představit, kolik by to mělo, kdyby se tohle propíralo jako antižidovsko mimozemská kauza u soudu????

To satanisti nechtěj ani omylem.

Ještě by tady byla vidět anatomie toho, jak tyhle zrůdy fungujou. Provokujou, vytáčej a pak se "diví" následkům a sbíraj si to, aby mohli udávat.

Taky by bylo vidět, že na rozdíl od těch malých skřípnutých amorálních udavačských sviní MÁM v MNOHÉM PRAVDU a ještě pojmenovávám věci, na který si nikdo pár tisíc let netroufl.

A že mě nebyli schopný zabít a zničit špinavými metodami, no 7 let už jim to nejde, jak by chtěli.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter