Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 >




Jinak k avizovanému předvídanému datu 28. 12. 2022, kdy se mají na obloze objevit Annunaki Elohim, jak na to celý svět nadšeně dlouho čeká, alespoň tak to říkal J. Chvátal, jsem docela skeptická.

Když vidím, jak jsem automaticky za debila, když mluvím o mimozemšťanech, jak je tento server "slušný", plný bestiálních zrůd, křesťanů a židů, jaký jsou lidi křiváci a svině, kteří nevidí skutečné hodnoty a jediné, co je zajímá, je nějaká zasraná špinavá Bible a zeblitý kostel,,,, jak nějaký zkurvenci židi mají mít přednost před domácím obyvatelstvem této země ... (kdo je Žid a ne Ćech, ať táhne do Izraele svině jedna)

tak jsem si jistá, že společnost absolutně není připravena k tomu, aby byla schopná se s mimozemšťany bavit.

Co mi říkali, tak že podle okolností by zkusili k tomuto datu, nebo spíš období, udělat nějakou zkušební menší akci, aby viděli reakce.

Co se dá očekávat?
Já očekávám, že v případě, kdy by se GF objevila na nebi v nějakém větším počtu, okamžitě začnou hystericky vřískat a dělat sabotáže křesťani a židi, satanisti napnou síly a místo nějaké radosti zbude jenom hysterie a strach a všechno dobré bude zmařeno.
Protože lidi se jednoznačně chovají jako naprostí idioti. Na každou špatnou a vyloženě debilní myšlenku nabíhají a ještě ji hájí (viz. zločinné očkování), zlo vyloženě vyznávají (nenávist k Rusku, láska k ukrajinskému nacismu) a cokoliv dobrého a pravdivého je téměř nemožné jakkoliv dostat do povědomí lidí.

Hvězda ASK (Andrea Křešová) prohlásila, že těch 70% populace je nutné "nějak" změnit.
Není to třeba, je třeba počkat, až zemřou.
Opici nezměníš na člověka, tak to je.

Takže myslím si, že se kontaktu s mimozemšťany určitě dočkáme, ale nevěřím tomu, že to bude nyní v prosinci 2022. Lidi jsou hnusný dobytek, jak jsem to poznala a vše by zhatili.
Mimozemšťani nelhali, proroctví nelže, ti neselhali.
Lidi selhali.

Pravděpodobně nejdřív musí zemřít hodně lidí a pak, když už bude jasné, že 70% jsou dementi, co mají držet hubu a 30% je budoucí lidstvo, tam někde se začne otevírat tato příležitost.

Každý si to musí srovnat v sobě.
Kdo je cenný a kdo ne.
Na tomto serveru vidím, co jsou lidi zač, hlavně co je zač křesťanstvo a židi, že je to čirý satanismus.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter