Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.12.2022 > ma.ni.> 



Já tedy doufám, že se scénář, "zopakovat 2. světovou válku", jak jsi nastínila, neuskuteční.
Je otázka, nakolik rozšiřovat tuto tezi o tom, že západ bude zatopen.
Západu to bude již na nic, ale nás to může spasit, protože myslím si, že svým způsobem o toto jde. Teprve z této perpsektivy je plně pochopitelně vidět, co se skutečně děje.
Chtějí nás vehnat do války.

Já si myslím, že mobilizace u nás je nesmysl, že to nenastane, že každý, kdo má rozum, se jim na to vykašle. Snad to ani nenastane. Že se podaří tuto vizi války mezi Slovany odvrátit.
Je potřeba pochopit, že se dějí nehoráznosti naschvál. nějký úchyl si někde otevře hubu, protože je zaplacená banderovská, nebo klerofašistická huba a nejde kvůli tomu nenávidět celé národy.

Je to uměle podněcované, je to schválnost.

Chtějí nás prostě vybít a pak si vzít naše území, to je logické, to by jim vyhovovalo.
Snad to dopadne tak, že po krizové období se podaří udržet základní klid a že včas nastane umírání očkovaných, které tyto plány zhatí. Mrtvoly už nemůžou jít někam na frontu.

Kdo tuto hru jako Čech nevidí a věří, že má mrznout kvůli Putinovi, nebo že možná bude muset narukovat proti Rusku a věří, že za správnou věc, tak už musí být úplný idiot.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter