Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Mister NS.> 


Mě by docela normálně stačilo, kdyby mě vaše klerofašistická klika NWO přestala obtěžovat a pokud chcete šířit jakoukoliv agitku pro NWO, klerofašismus, křesťanství, židovství a další mentálně méněcenné zhovadilosti, které povedou k válkám mezi Slovany, doporučuji procvičit schopnost psát, formulovat, vjadřovat myšlenky.

To potom publikovat jako vlastní dílo.

Neotravovat ostatní.

Až se prokáže, že máte díky vaší tvorbě ve vaší hlavě něco jiného, než nasráno, a byl byste tady dlouhodobý autor, měl byste teoreticky první mlhavé a nejasné právo usilovat o to, abych odsud odešla.

Přestaňte mě obtěžovat a posuzovat.
Přestaňte si myslet, že máte jakékoliv právo mě jakkoliv ničit a chtít dostat do blázince.
Pro mě je to rovnítko zmařeného úkolu a tím pádem nutné smrti, nemám tady zapotřebí žít se zničeným mozkem mezi méněcennou rasou, mám jiné věci na práci.
Všichni, kdo mě chtěli dostat násilím do blázince a zmařit můj život, zemřeli, protože jsou v této situaci na této planetě daleko méně významní, pro vesmír a tuto planetu, než já.

To vám zdůrazňuju a ještě jednou vám říkám - přestaňte mě obtěžovat a roztahovat se na tomto serveru s tím vaším vyjebaným satanismem.

S vaší debilní osobou, o které nevěřím, že je někdo jiný, než ten anonymní slovenský úchyl, tu komunikuju jenom já.
Už mě to nebaví.

Nějaký úchylové mě nebudou obtěžovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter