Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 >


Satanisti, všelijací "zasvěcenci" nějakých řádů, se skutečně vždy vyznačovali zvláštní zkostnatělou, zpomalenou spiritualitou, která byla rámovaná satanistickým ceremoniálním tempem, nábožnou bázlivou úctou vůči všelijakým zrůdným mimozemským úchylům, všelijakým plazům a další havěti, dále posluhovačností vůči vůli archaických dimenzionálních potvor, archontů, struktury vesmírného viru a jediné, co jim bylo útěchou, byly technologie, které násilím, hrubou technickou silou umožňovaly překračovat přirozené vlivy toku kosmického zákona.

Jenže, všechna sranda někde končí, došlo k velikému přepětí proti kosmickému zákonu a mě to udělalo veliký přetlak a zpětný odpal v hlavě a technika prostě musela ustoupit kosmickému zákonu.

Nehledě samozřejmě na fakt, že mnohé technologie, kterými si satanisti mysleli, že mě mají na háku, jsou dimenzionální a fungují na bázi mysli a mnohdy jsou v nich bezpečnostní programy, zvláště pokud jsou to technologie GF a díky silnější mysli a větším souladu s kosmo zákonem v nich člověk získává převahu a začne je ovládat. Potom je může otočit proti agresorovi. To se mi stávalo, velký problém byl samozřejmě v tom, že NWO zabralo i mimozemské základny GF a zmocnili se jejich technologií.

Samozřejmě, že jsem při tomto celou dobu byla ve spolupráci a ochraně od GF. Jsem přesvědčená, že bez nich bych nebyla schopná proti takovým útokům bojovat vůbec, i už jen díky tomu, že bych nechápala, o co jde. Prostě bych slyšela hlasy, jak mě hrubě terorizují, zabírají mi mozek, nemůžu se soustředit, zabili by mě.

Jenže díky GF jsem věděla, o co jde.

Takže je skvělé slyšet zoufalé ječení všelijakých církevních, židovských okultistů a překvapené šprechtění nějakých úchylných SSáků.

Jsou spirituálně a duševně méněcenní. Ti idioti si mysleli, že je možné technologií spoutat ducha.

Dlouhá staletí se to satanistům na bázi ceremoniálně udržovaného kultického zla, za tajného použití mimozemských technologií, dařilo. Sice si nemohli dovolit tolik, ale dařilo se jim to.
Nyní si se všemi těmi technickými sračkami, jako je Haarp, 5G, a dalšími nepřiznanými technologiemi, které se vrtají ve vědomí lidí, bez jejich souhlasu a absolutní zločinci a amorální zrůdy si přitom hrají na jejich bohy ... tak tentokrát už to kapánek přehnali.

A Drakoniáni, kteří tento kultický debilismus udržovali, zdrhli, oni neradi porušují kosmický zákon tak, že by na to dopláceli. Na to doplácení mají satanisty.

Tak ať zmizí z tohoto světa navždy, po své bídné smrti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter