Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Kiki_> 

No, já nevím, tohle, co se tu děje, podle mě není akce nějakého blbečka, je to dlouhodobé, cílené, podle mě jde o organizované akce NWO.

Já jsem o tom přesvědčená.

Jak jsem sem přišla, vrhla se tu na mě existence, která byla jednoznačně od NWO, protože s takovým charakterem jsem se přesně prala celou dobu války.
Byl totožný, okamžitě jsem věděla, že to je někdo od NWO, ta energie prostě byla totožná.

Když jsem začala ignorovat jeho kecy, zn. použila tuto taktiku ignorace, tak si vytvořil moje fake profily a začal s nimi publikovat nesmysly a psát komentáře a začal mi obřími grafikami likvidovat příspěvky. Dále terorizoval toho juliána.

Pak se do toho vložil ten Peslov, který tu začal dělat nábory na lynč proti "kriplovi z ořechovky", čímž myslel asi juliána. Já jsem mu vysvětlovala, že julián není hlavní viník dění tady a on začal už tehdy poštvávat proti mě.

Pak jsem dopublikovala, obecenstvo se tu na mě povozilo co nejvíc to jde, tehdy jsem si tím brutálně jistá, mě chtěli za každou cenu dovést k sebevraždě a Zeandrrich uveřejnil dílo, které mě vytočilo, měla jsem k tomu absolutní právo.

Protože jsem Zenaddricha obvinila ze židovství a že ten satanismus tady podporuje a že je od NWO taky a na židy jsem šťavnatě vyjevila svůj názor, okamžitě se toho chytil ten Peslov, podal na mě trestní oznámení a do toho nepříčetně ječel tento slovenský kleromagorský anonym.

Celou dobu je to podle mě jejich organizovaná akce na moje zničení. Nejednají jako nějaká sbírka náhodně vyšinutých individuí. Terorizují organizovaně, jejich jednání není náhodné.
Prostě mě chtěli dostat.
Je v tom jeden, případně dva anonymové, z nichž jeden je žid na kokainu, druhý je tento vyšinutý kleromagor a dále v tom figuruje ten Peslov, Slováček, pokud je to tedy skutečný člověk a nikoliv fake profil. Možná ten Zeanddrich, což je asi taky pěkná svině, protože na mě posílal MOSAD.

Nevím, co by bylo, kdyby se jim to povedlo, mě oddělat.
Nevím, kdo by vysvětlil, proč je Křešová kunda a vůbec, co se zhruba tak děje.
NWO o mě ví, kdo jsem, jak na tom jsem, resp. tyto jejich kompetence a možnosti již dost odpadly, v r. 2020, když jsem se tady rozhodla veřejně něco psát, měli ještě dost velký přehled, měli i dimenzionální technologie v ruce, ještě jsem byla dost jejich rukojmí a svět neměl vyhráno a dokonce jsem se bavila s jednou klikou těch nepřátel a ještě je nevykopla. Ti mi to tady pak dali náležitě sežrat, protože jsem je vykopla v lednu 2021 a tady jsem zažila nejhorší šikanu v únoru 2021, což se pak přelilo do dubnového udání toho Peslova.

Neřekla bych, že toto jsou akce nějakých náhodných blbů.

Když jsem se tu osamocená rvala o kousek prostoru k publikování mezi satanisty, vůbec jsem nechápala, jaký mám význam.

Ale dneska jim dost překážím a oni jsou na konci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter