Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Kiki_> 


Tak já vůbec nevěděla, co se tu bude dít, třeba mě ani nenapadlo, že po mě NWO tak brutálně půjde. Tenkrát jsem zažila příšerně vyčerpávající půlrok, vzalo mi to spoustu dobré vůle a nervových sil.

Nevím, jestli jsem to chtěla, nebo nechtěla, dneska vnímám, že bylo důležité to nezabalit a o ten veřejný prostor k vyjádření se porvat, protože jsem zděšená, jak nikde není napsáno, ani natočeno nic, co dává jakkoliv smysl, co se týká všech těch channelingů atd. Dost dobře jde možná o zkoušky tajných technologií, nebo je to to, co říkám, ale v tom případě jsem sama, kdo není s Plejáďany v zahrádce.

Třeba proti tý debilce ASK by se nikdo pořádně neozval, hodně lidem začala připadat špatná až s Rourou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter