Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Že tu máme stále náboženské idioty, kteří doslova zaclání a odčerpávají finanční zdroje a zabírají i místo v mediálním, oficiálním prostředí, zatímco skutečná duchovnost je šikanovaná na okraji .... to je k pláči, to je středověk. Vždyť tohle řešil už ten Hus ne?
Taky se mělo za to, že tahle ubohá omezenost byla překonaná už v 17. století, že těm mrzáckým chcípákům zalepili hubu už tehdy.
Ne.
Pak nám říkali, že křesťanství zemřelo při 1. světové válce, že potom už na ty žvásty nebyl nikdo zvědavý.

Ne, ne, ne.

Furt tady jsou. Furt zabírají naše slovanské území nějakými hnusnými kostelíčky a jejich demence, což je fakt jenom demence, nic jinýho, je pořád v médiích, pořád mají slovo.

Mystici, esoterici, teoretici mezi kvantovou fyzikou a mystickými principy, mystičtí matematici z Ruska, jako Šipov, atd. ... nikdo z nich nikde nemá prostor, nikde nikdo.

Ale všelijaký Halíci a Dukové a takovýto příšerný debilní odpad, který nikdy neříká nic, co by jakkoliv prospělo duchu, tak takový pořád živíme.

Nechápu, nepochopím.

A doufám, že jednou přijde doba, kdy se všechny ty odporný kostely spálí na troud, všechni ty černoprdelnický zrůdy pochcípají na očkování a obnoví se slovanská duchovní krajinná síť a morfogenetické pole, že se konečně dá do pořádku ta tisíc let trvající bestialita.


A vůbec, že se konečně slovanskému území podaří vyhrát. Nyní je to závislé vše na tom, jestli je GF GF, nebo jsou to nacisti.
Řekla bych, že to je Galaktická federace, ne nacisti.

Tak potom máme šanci, protože GF nás má za spojence, Slovany považuje za jeden z nejstarších kmenů na zemi, považují nás za budoucnost a jsou ochotní stát na naší straně proti šíleným fašounům ze západu.

Všechen ten bordel a zrůdnost na západě musí pomřít. Jen ať vychcípají na vakcínku a pak je zaleje moře. Už jich bylo za celé věky dost.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter