Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Belgie, Dánsko, Holandsko, Německo, Francie .... komu budou chybět? Vždyť je to banda úplně amorálních, vyžraných, parazitických sviní.

Jejich kultura zemřela už dávno, už nejsou nic, jenom přežraná zdegenerovaná zátěž pro svět. Jsou tak zdegenerovaní, vyžraní a tupí, že si pozvali na svoje území Blízký východ, který předtím svou dementní politikou zničili.
Vymýslejí nová pohlaví a chtějí zabíjet krávy, protože krávy prdí.
Kde je ještě příklad většího úpadku duševních možností?

A nestačí, aby západní Evropa vychcípala, nebo aby je do jednoho umlátili muslimové, doopravdy je třeba, aby tu hnusnou uřvanou, krvavou, opulentní, pošpiněnou a poskvrněnou zem spláchlo moře a navždy tu pevninu očistilo, od těch zrůdiček, co ty země obsedaly.

Musí se to očistit oceánem.

Teprve až jednou oceán spláchne západní Evropu a jednou zase ustoupí, teprve tehdy ty země budou čisté a lidé, kteří se tam usadí, taky.

Jinak ten řvoucí, apokalyptický, fašistický, degenerovaný bordel západní Evropy musí skončit ve vlnách oceánu. Gertrudky skončily, už nikoho nezajímají, jsou minulost.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter