Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Křešová má problém se svým synem a neváhá to srát do vysílání a já to tedy rozmáznu, můj synek to není a jestli si to hodí, může za to jeho maminka a ne já:

"Vy tady říkáte, že mám zavolat tomu synovi. Jako já bych ráda, ale on je tady někde doma. On je v domácnosti a on potřebuje, abych se mu věnovala a abych ... já nevím no ... abych se zabývala tím jeho problémem. Jenže tenhle problém se opakuje každý měsíc. To není jako že by to bylo náhodně.
To možná jestli někdo z vás je psychiatr, nebo psycholog, já budu potřebovat to nějakým způsobem řešit, že můj syn v poslední době, poslední roky, má jednou za měsíc takový pravidelný záchvat, kdy se nejdříve negativně vyjadřuje, je mrzutej, odsekává, pak najednou všechno je špatně, celej svět je proti němu, pak uteče z domu, něco někde dělá ... ale on se má moc rád jo, on si neubližuje.
On si chce ublížit, říká, že tady nemá co dělat na tomto světě a že je k ničemu, ale není to pravda, on se má rád, on potřebuje tu pozornost, on je jako malý dítě, prostě se mu musím věnovat, musím ho vzít, dát do vany, vykoupat a vemte si, že to je normální chlap, co chodí, nebo chodil do práce, ... ono to asi nebude možný, aby takovejhle člověk byl někde v práci a ještě měl nějakou zodpovědnost, no ale prostě řešit to budu muset nějak jako komplexně, ale v současné době vůbec nevím jak, protože kdybych to řešila přes klasickou psychiatrii, taak mi ho daj pod nějaký sedativa, daj mu nějaký léky a tady se jedná o nějakou zásadní věc, kterou bychom měli odhalit a rozkrejt, co se tam vevnitř něj vlastně děje.
Je mu dvacet let, je mu dvacet let, no.
Už mu bylo dvacet let.
Tak ... ááá ... tak já to dneska vezmu rychle, nebudeme dělat ani nějakou vizualizaci....""

Jo, bylo to velice rychlé, natočila 2 hodiny 15 minut video, jsem na 18té minutě a už stačilo.

To je nechutná ženská.

Její dvacetiletý syn musí snášet nejen, že má místo matky odpornou ropuchu, co hrála v pornu, dělá mu ostudu, kudy jde, v obci se mu všichni smějou, asi zažívá dost brutální šikanu.... je mu dvacet, bylo mu dvacet a tohle musí dávat.
Nevím, jestli je nějak tělesně postižený, duševně je evidentně v pořádku, má přiměřenou reakci, na takovou kundu jako matku, chce se zabít ....
Nevím, jestli je svéprávný, ale ASK o něm mluví jako o svém majetku, wau.

Tak pokud je postižený, vůbec to nemá v životě lehké, vůbec.
Ale odchází z domova, tak utéct může.

Nejzdravější, co by mohl dvacetiletý syn ASK udělat je:
Poslat jí do píči. Nafackovat jí mi připadá neetické, pořád jde o vlastní matku a to se nedělá.
Po tomto počinu odejít z domu a nikdy už se tam nevrátit.
Začít vlastní život a s ropuchou se už nestýkat.

Pokud to neudělá, tak tahle kunda ho k té sebevraždě dožene.
Jenom matka, která chce dohnat k sebevraždě své dvacetileté dítě, udělá to, co udělala ASK.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter