Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2022 > Kiki_> 



Ona je prostě falešná alternativa. Nikdo z reálné alternativy zásadně nemluví o svých blízkých. Protože je chrání a jistí, nedovolí je jakkoliv ohrožovat a pak taky mají takový benefit - rozum se to jmenuje.

Křešová není skutečná alternativa, je nasazená vykotlaná hyperdebilní skřetice jako falešná alternativa, která má za úkol pobuřovat a zaměstnávat alternativu svými sabotérskými kousky proti zdravému rozumu a etice, dále rozmělňovat obecné pojetí morálky a etiky a hlavně základní kostru spirituálního poznání svými nehorázně pobuřujícími a debilitou vynikajícími výstupy.

Vždyť jsme viděli to porno, tu nízkou kanální ubohost.

Jako matka musí být absolutně na blití. Ten kluk je v jalovém, nebezpečném věku, kdy si nikdo nepřeje býti vláčen svoji maminkou s jejími vyšinutými kamarádkami VEŘEJNĚ. To by bylo ospravedlnitelné, jedině kdyby byl drogový dealer s děvčetem jako rukojmím na útěku.
Jinak to nikdo normální neudělá, takovou věc.

Těžko říct, co to je za famílii a co synek splácí.
Jaké jsou jeho reálné možnosti, zdraví, schopnosti. Ale ve dvaceti, pokud je člověk jakž takž zdravý a je to třeba jediná možnost, jak si zachránit zbytek života, tak by měl od této šílené skřetice jakožto matky prostě utéct.

Nechce se mi dále řešit Křešový synka, ale nehoráznost týhle svině je abnormální.
Co ta si dovoluje, neuvěřitelný.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter