Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 >

> ma.ni. >

Jo, mě právě velice překvapuje a šokuje, že si církev, nebo věřící ještě cokoliv nárokuje, že si třeba dovolí tady po mě jít.
Prostě mi to připadá jako ze zlého sna.
Že tato zrůdnost pořád ještě existuje.

Taky mě překvapilo, jak obrovské množství lidí se na Slovensku hlásí k církvi, o Polsku jsem věděla, ale to Slovensko mě vyloženě zarazilo.
Připadá mi to divné, protože nechápu, co to je za víru, musí to být něco mezi úchylností a takovou tou v podstatě bezvěreckou tradicí, kdy chlastaj, hřeší, chovají se jak prasata, ale hlásí se k církvi.

Přirozená kontinualita té bezvěrečnosti s církví, to přetrhal komunimus, 40 let byla církev v podstatě velice na okraji a nepodporovaná, takže tento stav je vzniklý po revoluci a násilím tam ty lidi do toho asi nenutili.
Prostě ty lidi to chtějí.
Církev, takovou satanistickou zrůdnost. To nepochopím.

Tak o co se tady snažíme?
To je vážně jak vlézt s mimozemšťany do středověku.
Proto doufám, že dojde k vymírání středověkých dementů, abychom měli nějakou naději.
Zatím veškerá naděje zemřela pod nohami omezených středověkých hovad, kteří podléhají buď církvi, nebo materialistickému ateismu.

Jak to bylo super a skvělý, že mi GF pomohla proti NWO, tak nyní nechápu nic, vůbec nic. Nedokážu pochopit, že i přes to všechno se nedočkám žádného dobrého konce, protože jsem závislá na vůli toho děsivýho odpadu, masy. Proto chci jejich smrt, ať zůstanou jenom pokrokoví lidi. Ať máme naději.

Cyril a Metoděj je zřejmě úplná vymyšlená povídačka, kterou sesmolili jezuiti někde v 17. a 18. století. Je dost dobře možné, že jsme měli všechno možné, i vlastní písmo, kulturu, města, civilizaci, písemnosti a umění, ne že to tu byl samý zabahněný prosťáček, jak nám tvrdí, ale oni nás tehdy prostě nějak všechny porazili a vyvraždili.
A pak nám nainstalovali jejich zvěrstvo. Typický depresivní výjev zdeptaných, bitých dětí, jak zpívají nějakou liturgickou latinskou slátaninu, to jsou vždycky zlomené slovanské děti, ne jižanské, ne západní, ale slovanské. Tady ta víra u některých nebyla přijata doposud a nikdy nebude.
Vždyť je to zlo.

Kolem 10. - 12. století byly prý v Praze obrovské otroky s trhy. Souviselo to s christianizací. Kdo nepřijal křesťanskou víru, byl zabit. Protože to prý bylo 3/4 obyvatelstva, kdo to odmítli a byli by tedy určeni k popravě, tak z nich udělali obchodní komoditu, prodávali je jako otroky.
Z toho plyne "slave" - otrok.

Kdyby nás viděli předci, jak jsme dopadli, jak východní Slovani přistoupili na tuhle zrůdnost, byli by v šoku, co se z nás stalo.
Generace tvého dědy, starší lidi, co zažili třeba i první republiku, neměli rádi církev, říkali jim právě černoprdelníci.

Nechápu, kde kdo zase přišel o rozum, že se ztratila historická paměť a zase se ta debilita a zrůdnost vrací a nic rozumného nemá šanci jít dál.
Prostě se to zarazilo o lidskou debilitu, o všechny ty zasraný dementní mužský, kteří nic nechápou z mystiky a ufologie, nehápou nic z tzv. "konspirací" a považují to za svoje plus.
Dokud to nepochcípá, nemáme šanci na dobrou změnu.
Je to dusivý materiál.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter