Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nechápu, jak může existovat tak mnohomilionová početná společnost bez funkční mystiky, bez jakékoliv duchovědy.

Křesťanství není funkční mystika, to je nefunkční vydlabaný paskvil. Debilismus, který neuznává reinkarnaci a z nějakého učení Ježíše Krista udělal nekromanskou úchylárnu, nemá co dělat v tzv. moderní společnosti.

Mě to uráží, že taková shnilá hnusná zeblitina je uznávaná a proti mystikům, esoterikům a lidem v kontaktu s mimozemci se táhne teror.

Jakto, že pořád žijeme v tak úmorným středověku?

Materialistický ateismus je úplně stejná píčovina, je to absolutně nefunkční mystická teze, která popírá poznání reality a opět je uznávaná a podporovaná, zato mystici, esoterici a lidi v kontaktu s mimozemšťany jsou terorizováni.


Už mám téhle mise plné zuby. Nastoupit jsme museli, kdybysme to neudělali, planeta by spadla do pekel.
Ale už chci domů, nebo pozitivní změnu.
Ať vymřou ty zrůdy, ať naše práce k něčemu je. Je tak frustrující zvládnout tak děsivou válku a pak vidět, že jsem všem zmrdům jenom pro smích a společnost jde stejně do hajzlu, protože tý NWO nevadí, to je apokalyptický bordel určený k likvidaci, tak ať už ta likvidace přijde.

Už mě nebaví zvládat nadlidské výkony a nechat do sebe kopat nějaké mužské chcípáčky a pozorovat vlastní národ, jak dělá megazradu, kterou tu nikdy nikdo neviděl.

Ať už se něco stane.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter