Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 ma.ni. (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Možná ta naše generace 1981 až 1998 ještě trochu za něco stála. Co strkají do vody, jídel ty hnusy, pak TV, móda, célebrity...
tátové, dědové, strejdové určitě učili své syny, vnuky, synovce k mužským pracím. Trochu ta škola tehda učila i kluky v dílnách, pak byli učňáky - zedník, truhlář, opravář zemědělských strojů aj, prostě řemesla, sem tam i kuchaři, pak taky další chodívali na zemědělskou školu. Pak strčil do popředí fenimismus. Ten já nesnáším. Klaus se vysmíval v 90 letech, že řemesla jsou k ničemu ať žijí ajťáci a tahle práce k ničemu, ze který nikdo nic nevyrobí, není z toho prostě nic. Pak po roce 1989 samozřejmě přišla privatizace a dál to víme, jak to dopadlo.
Prostě z kluků, z bílých, hetero udělal systém něco osklivyho, ženy posunuli do popředí, a tohle není dobrý. My ženy fysicky nevydržíme, nemůžeme se mužům rovnat. Systém udělal z nás žen, aby jsme neměli děti, nebyli doma, prostě se odpojili od ženské, jemné energie. Tohle je cílem systému. Já měla mít už přes deset let mít děti, ale nechci je do tohohle hnusu rodit. Jestli tahle válka skončí pro nás lidi dobře, klidně budu mít děti, budu žít na Šumavě, chalupu, vlastní zahradu, poblíž dobré sousedy a nedaleko krásně, malé městečko.kdyby muj prastrejda žil, ten by byl jako my.
Pak lgbtq=$%) další propagace, i z kluků to udelalo více méně ženy. Znám lesby a gaye, kteří nesnáší propagaci lgbtq#$&.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter