Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Protože to de facto odpovídá biblickému fenoménu - Bestii.

Toto se nesmí dít, toto je ubíjející, těžká technika, která na první dobrou prudce vyřazuje kosmický zákon hrubou silou. Byl to ubíjející, těžký zločin.

Stará "magie" je de facto taky technika - to jsou všechny ty mimozemské a dimenzionální technologie, ty jsou staré jako lidstvo samo, je to v podstatě kooperace mysli s nějakým zesilovačem, kultickým centrem, počítačem, nebo nějakou strážnou vesmírnou inteligencí.

Pořád to nijak nepopírá kosmické principy, Boha, Stvořitele atp. Naopak, síla ducha je naprosto stěžejní a vesmír je živý.

Ale - proti tomuto bych se bez Galaktické federace neměla šanci ubránit.
Nebýt jich, tak by mě to rozdrtilo.

Popsala jsem ty útoky, po některých člověk doslova zůstal ležet s rozsypaným časoprostorem, neměla jsem duhovky v očích, v jednom extrémním případě mi dokonce svítilo zelené světlo z očí, slyšela jsem dementní, hluboko položený hlas, jak rozjíveně plácá ty svý debility, nedal se zastavit, v r. 2019 mi to bučelo do hlavy 3 měsíce v kuse, než jsem přišla na to kouzlo s černou dírou a tam teprve jsem začala mít nějakou ničivou převahu, že jsem začala to svinstvo eliminovat a ničit. Nebýt GF, která mě udržovala komunikací se mnou při zdravém rozumu a odvedla můj zájem zajímavějším směrem, bych se naprosto psychicky rozsypala.

To není žádná prdel, takto jsou schopní odstranit kdekoho se jim zachce.
Žiju proto, že jsem prostě talentovaná, zkrátka mám myšlení, které to ustálo, byla jsem ochotná chápat, včas jsem vytáhla hlavu ze sci fi pohádek, mýtických legend a duchovních bludů.

Je to extrémní a obrovský problém dneška.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter