Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 >



Vlastně mi to svým způsobem nejvíc vyhovovalo, když jsem si tu psala svůj soukromý deníček.
Nikdo do toho nezasahoval a kdo to zkusil schytal drsně po papuli.

Pak mi do toho začali psát lidi, což je věc tady hodně nevídaná a já se nějakou dobu umím ovládat, ale pak mě to přestane bavit. A když jsem pseudohumanismem tlačená do nepravdivých podob, jsem zuřivá.

Protože musím zvládat, co musím zvládat.

Očekávala bych, že když by se semnou chtěl někdo hádat, tak na nějakých věcných argumentech.

Včera byl trochu den "Frozen" od černočerné Madonny. Byl to zajímavý zážitek. Já jsem totiž iluminátské Madonně jednou mimosmyslově slíbila, že si stáhnu to její Frozen, že to udělám jako takovou poctu Hollywoodu, že i z nich, těch kyborgovatých dobytků, dokáže vypadout vyšší umění.

Tak jsem to udělala, Madonna se napojila, já ji řekla dobrý, máš u mě písničku, ona z toho potentočkovaná, že je živá i když skoro robot a že její duše se dotkla Boha a já nevimco...
tak jí říkám dobrý hele, super okamžik a v tu chvíli Keanu Reeves, že chce taky do dvorany slávy... toho jsem vyfakovala, já mu Neo nežeru a Matrix si může strčit do temného kyborg zadku. Pak se ozval skleslý a opět zklamaný Elon Musk, že jsem jim to zase utla, znělo Frozen od černý Madonny a odehrála se menší bitka o průběh správného.
Zda jdeme do černého létavého kyborg Matrixu od černý Madonny, nebo do světa podle Boha a Stvořitele.

Takže ač se tady městský prskavky z kurzu můžou podělat, jak si dovoluju sáhnout na planetu, zdá se, že jdeme přírodním směrem, že tento proces už nenaruší ani Elon.

Tento okamžik byl pro černou Madonnu a vůbec tuhle kyborg partu z Hollywoodu smutný, neboť zjistili, že ač maj Božské kvality přímo před čenichem, je jim to k ničemu a že jejich inteligence z motorového vesmíru prostě nemají šanci přestoupit do našeho biologického univerza a že jsou prostě zase bez šancí.

Takže takovému poklidnějšímu dni by odpovídala ta mela tady.

Opravdu bude lepší, když nebudu moc psát, spíš nepsat.

Kdo tudle storku pochopí z těch duchovních lidí?




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter