Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 > čtenář> 

Jo, děkuju, trochu se točím v takovém kruhu, že bych toho měla nechat, neboť vlastně zmizel i účel toho, co dělám a z celé věci se stalo čekání na záblesk při doufání, že se mezitím nevyvraždí Slovani v masomlýnku na Ukrajině.

Neustále narážím na nesouhlas a nepřijetí a to díky svojí extrémní jinakosti vůči mimozemskému mainstreamu, vše je zformováno tím zážitkem daleko za hranou.

Je to takové poněkud marné kolečko.

Myslím si, že je rozumná tendence toho spíš nechat, protože tu skutečně a reálně hrozí psychotické kolektivní vědomí, kdy naprosto selhávají veškeré do této doby úspěšné metody, jak si chránit duševní zdraví.

Zkrátka, společnost je doslova psychicky vyšinutá, každá vrstva obyvatelstva jinak a tím, jak se stupňují veškeré civlizační tlaky na depopulaci a sílí elektromagnetický teror mikrovlnného kolosu, tak prostě lidem přeskakuje víc a víc.

A já mám psychologický profil narušené osobnosti a psychopata a moje emotivní linie je skutečně poněkud zeslabená, už spolužačka na střední mi s pláčem vysvětlovala, že jsem cynik.

Holt o to víc se hodím Galaktické federaci na války.
Je to složité.
Ale stejně bude rozumnější spíš se od totemu odpoutat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter