Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 > DELTA 2> 


Milý DELTO 2, jistě víš, že od začátku naší konfrontace dochází k velice vášnivým sporům. Pokud mne paměť neplete, vše začalo tím, žes mi vysvětlil, že jsi údajně jediný, kdo mě chápe a já mám určit, kdo jsi. Inu, učinila jsem to a vynadala ti, pak jsme se dlouho hádali a nakonec jsme učinili jeden malý zázračný moment, kdy jsme se shodli na rase stavitelů a na fenoménu Buceci, miliardy let starých podzemních síní atd.
Což mimochodem není nic zázračného, to sis mohl vycucat z Chvátala, případně jiného zdroje.

Jenže já popisovala svůj autentický zážitek, ty ses ošíval.

Pak ses usadil jako krátký chat, kdy říkáš krátké věty, případně dáváš odkazy, OK, dobře. Vadils mi tím, že mi vždycky rozjebeš na konci mého vysilujícího týdenního úsilí, kdy zuřivě rozebírám nějaké téma, všechno pořadí všech příspěvků, kdy se mi na druhé/třetí stránce do toho zkrátka vesele dáte partička.
Ty tvrdíš, že je to zastaralostí a špatným rozhraním serveru, jinak tento tvůj grafický bezcit a vůbec nesoucit je těžké také jakkoliv rozporovat.

Nicméně, co jsem ti nikdy nesdělila a to tě možná sere, já vím, kdo jsi.

Jseš na vodítku jedné dost nepříjemné kliky galaktické mafie, jehoviánské, případně jsi nasazený týpeček od tajných služeb.

Nebudeme ze sebe dělat debily.

Další případ je, že jsi fakt zoufalý schizofrenik, ad. první verze. Má tě na háku nepříjemná bandička. Já je vykopla, oni se ti skrze tebe mně mstí.

A to mně naučili mně/mě kurvY.

Zkrátka zlí mafiánští galaktičtí žiďáci. V tom případě ti přeju, ať se i tak dočkáš zázraku, ač trpíš. A musím tě pouze upozornit, že já jsem jiný psychopat a skutečně, ne, neupínej se na mně, jeden psychopat nemůže vyléčit druhého.


Nebo jsi fakt trošku blbej, protože sis nevšiml, že při tom trapném házení s morálkou a pojmem "všeobecně sdílené etiky" a "slušnosti", na který jsi v první reakci odkazoval, sis vůbec nevšiml, žes nepochopil rámec toho, o čem píšu.

viz:

"Čímž se mi značně ulevilo a skryla jsem další příspěvky, nikoliv vymazala, ale skryla, (tedy jsou
dohledatelné, přes komentáře atd), které byly dejme tomu za onou pomyslnou hranou.

Z hranou ne jen tzv. slušného chování, ale i všeobecně sdílené etiky a náhledu na otázky humánní.
Se kterými mnohdy velice skandálním způsobem nesouhlasím a v něčem jsem jak zlá Sparta."

Pokud ti nikdy nešel sloh a jsi třeba v něče dis-něco, OK.

Pak se nad sebou asi i zamysli, zkus to.

No a pokud jseš blackmagic excelance, tak mi nezbývá nic jiného, než logická oponentura a víra v IQ klub 95+


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter