Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 >


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. >



V minulém příspěvku se vyřinuly nějaké nejasnosti a obvinění, kdo prý jsem a s kým mluvím, prý jsem reptilián, tedy ta zlá.


"
Nejsi nic víc než jenom prostředek ještěřích entit, ty jejich přidržtaško"

Ten konflikt nechávám v předchozím příspěvku a ani jednoho z těch agresorů v tomto příspěvku v komentářích nehodlám tolerovat, jakkoliv.

Nicméně pro všechny, kdo to tak vidí, protože prý "chci zabíjet děti" /na konto mého výroku, že by mnoho dětí s ADHD skončilo s přeraženou čelistí, kdyby došla antidepresiva/ a pro mé jasně válečné prožívání této záležitosti, bych podala nějaké objasnění, dejme tomu, jak to vidím.



Tady jsem sepsala kousek skutečných zážitků, je to jen fragment, ale toto se skutečně dělo:




"
V podzemí běhala skupina Strážců, která si myslela, stejně jako já, že je prostě normální člověk.
Ale nebyla a na programování jejich mysli velice záleželo, což oni ze začátku nevěděli.
Když se chtěli vzbouřit neustálému perverznímu, brutálnímu, bestiálnímu a sadistickému Big Bossovi, jakési umělé inteligenci, která terorizovala všechny a kde jsou jako první viditelné projevy až na pomezí jakési archontské chimérické struktury, tak třeba přicházeli do hal, kde bylo spousta bytostí lidí, kde jasně dostali k pochopení, že jestli chtějí proti němu jít, ty "lidi" zemřou.

To nedáš, nemůžeš jít dál.

Ale přilítla jsem tam já, v časoprostoru a dala příkaz je zabít, všechny a jdeme dál.

Protože to byly klony, NWO si nemohlo podle kosmického zákona dovolit tam dát skutečný lidi.

Takhle jsem zabíjela i hromady miminek, prostě jsem je neviděla, občas se mi stalo, že v tý hromadě těch dětí byly i jedno dvě skutečný, narozený, s duší děti. Pak mě to vždycky zarazilo, já je našla, vzala pryč a ten zbytek dala zničit.

A šli jsme dál.

Ti strážci taky viděli bohy Annunaki Elohim a viděli i jejich fingované smrti. Ti dobří bohové jsou krásní, vznešení, uděláš pro ně cokoliv, jsou tak velkolepí ... cítíš absolutní oddanost a vidět jejich smrt, byť je fingovaná, je extrémně traumatizující zážitek.

Taky jim neustále mazali paměť a byli jsme naváděni do situací, kdy jsme byli proti sobě poštváváni jakýmisi kolážemi otázek a odpovědí z nesouvisejících časů."



To znamená, že jsem se se svými spojenci potácela doslova v pekle, které bylo narvané klony lidí, kteří byli neustále zabíjeni a jejich srmtí vyhrožováno těm Strážcům, kterým pořád mazali paměť a kibicovala je ta zlá Umělá inteligence, čisté zlo čistého satanismu.
A my jsme se extrémní uvědomělostí, vypětím a domluvou a loajalitou, která musela být skálopevná, z toho dostali. Bylo to extrémně paranoidní prostředí.

Co se týká války proti tomu svinstvu, tak bylo nutné mít doslova nadlidskou odvahu a trpět extrémní zuřivostí a vůlí definitivně vymlátit podzemí, zrušit peklo a tu zrůdu, co to ovládá, zničit. A já jsem se díky své militantní loajalitě plánu zničit NWO do všeho skutečně v tomto smyslu ponořila.

Děly se extrémy, zvláštní věci s časoprostorem, fenomenální síly, které jsem nikdy předtím neviděla a necítila, si rovnaly poměry tohoto světa a NWO sláblo, opadalo.

V extrémních rozpoloženích, kdy jsem psychicky doslova bydlela v černé díře nekonečna ve středu naší planety a ve stavech extrémního boje o život a neustálém teroru zlého zacházení z různých časů, za hrůzných výjevů psychických bitev s pekelnými bytostmi, jen s pomocí GF a strážců, jsem žila skutečně rok a půl a žila jsem v extrémním psychickém stavu bojovníka, kdy jsem žila bojem proti NWO a věřila, že za rok na světě nebudu, že zkrátka do porážky NWO musím dát všechno.

Na podzim 2020 došlo k první radikální úlevě, já se otřepala a šla jsem sem optimisticky sdělit ten šílený zážitek.

No, zkrátím to, čekalo mě ještě hodně překážek, zlých překvapení, bolesti atd.
Galaktická federace mě mezitím dostala z toho příšerného rozvráceného stavu veterána z této nejděsivější války všech dob, což je už dva roky, co s tím začali, s tou terapií a já se pomalu, den za dnem, kousek po kousku snažím vrátit z toho otřesného zážitku do stabilnější reality a přitom podávat zprávu o GF a pomáhat kontaktu s nimi.


Mezitím jsem ale zažila velice intenzivně pocit odmítnutí, že to není možné a jsem jenom hloupá pipinka, co si vymýšlí, nebo že jsem posedlá a naprosto se pletu ve veškerém výkladu veškerého dění.

Tento pocit zmaru, výsměchu a zhanobení je ale v ještě intenzivnějších psychických šocích, než byl pro utečence z koncentráku, kterým nikdo nevěřil a tento efekt této reality se velice zle promítl do budoucnosti lidstva.

Protože v případě, že nelžu a věci se staly, jak se staly a je to pravda, jsem v kontaktu s GF, se stalo přesně tohle:

- zázračně jsem to přežila
- zázračně se mi podařilo se veřejně vymáčknout a dát problém na stůl
- ten problém je, že mě zachránila GF, když se mě snažilo oddělat NWO jejich utajenými technologiemi a varuji před totuo bestialitou, která je fatální
- přesto mi nikdo nevěří, jsem surově napadána, vysmívána a jsem osočována z reptiliánství, tedy mne o to více terorizují ti, pro které jsem celou tuto misi absolvovala - lidi

Což je ale ve výsledku tak zoufalý a děsivý výsledek, že to vede k té depopulaci. Je to prostě projev nízké duchovní úrovně člověka, jeho neschopnost udržet lidský rozměr psychiky a adekvátně reagovat, což logicky znemožňuje pokračování této rasy v plném počtu a rozsahu a musí dojít ke zkvalitnění tou depopulací.


Domnívám se, že moje agresivní a bojové přístupy jsou v pořádku a kdo si myslí, že v akutních stavech války může bojovat láskou, tak je prostě naivní.
Neznamená to tedy, že boj a extrémní agrese je okamžitě "reptiliánská vlastnost"


Domnívám se, že k celé věci celou dobu přistupuji co nejpoctivěji, nejupřímněji, ne jak dokážu já, to bych dokázala mnohem víc, ale kam mě pustí tato omezená společnost.

A zlé reptiliánské vlivy jsou v Elonu Muskovi. Ti chtějí kyborgovatý svět, multiversum digitálního světa, měnit člověka na čím dál víc s technologií prorostlou bytost, která ztrácí lidskou duši a organický základ života podle Stvořitele.
A vždycky lžou a uspávají a slibují technokratické spasení a z mého pohledu je to jednoznačně Elena Danaan a Dr. Salla. A jejich protěžování Elona Muska, dále je v tom propojeno to hnutí White Hats. atd.

Jenom upřímný idiot ve vztahu s Galaktickou federací bude říkat pravdu, varování, bude burcovat a bude usilovat o komunikaci s GF.


Ač se tu na mě snaží kdekdo házet extrémně nebezpečnou špínu, prosím zvažte kde je asi pravda.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter