Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. > PřilítliMimozemšťani>


S těmi klony, jak byly v podzemí a Strážci pozorovali jejich věčné utrpení.

Jistě nemůžu vědět, jestli jsem neměla příliš bujnou fantazii, přesto jsem zažívala situace, kdy jsem už věděla, o co jde, kdy jsem oživovala svůj klon a v něm krátkodobě fungovala vědomě, nicméně nebyla jsem přenesená celým svým vědomím, vědomě jsem byla doma, tedy ve svém těle, ale byla jsem schopná vnímat okolnosti a prostředí kolem toho svého klonu.

A mnohokráte jsem zažívala smrt svého klonu, což bylo dost morbidní, ale prakticky to pochopitelně nebolí, je to však znát na energetickém těle.

Jednou mi jako klonu žrali zaživa koleno, myslela jsem si, že je to sranda, aťsi žerou, ale o týden později mě fakt začalo bolest a měsíc jsem pajdala.
Kvůli tomu, že někde v podzemí žrali mému klonu koleno, já se tomu bláznivě v tom klonu smála a můj spojenec musel tyto bizarní kousky naživo sledovat .... stejně tak moje vysmáté sebevraždy, které jsem se svými klony začala realizovat.

Protože jsem zjistila, že čím víc svých klonů zabiju, tím víc energie mám a jednu dobu jsem poctivě procházela celým planetárním podzemím, kultickými centry a ve všech centrech zabila sovje klony.

Měsíc a půl mi skákala psychika jak ping-pongový míček a tehdy jsem byla asi nejšílenější z celé své dosavadní epochy. Byla jsem totálka hráblá, ale přesto jsem to nějak zvládla, nevyhodili mě z práce a později jsem se zastabilizovala a měla jsem daleko více vitální energie, která bylo zřejmě tímto způsobem v těch klonech odkláněná z originálního těla.


Je to prostě velice bizarní.
Ty klony byly ze strany NWO používány k deptání, podvědomému týrání, které si ten člověk nemá šanci uvědomit a projevuje se jako různé iracionální stavy, úzkosti, deprese, hysterie atd.
Dále k odčerpávání a blokování životní energie.

A dále k psychické blokaci a vydírání těch strážců, kteří žili v neustálém strachu, že to třeba nejsou jenom klony, že jsou živí .... velice výjimečně se to skutečně stalo, jinak 99,99999 % všech těm mučení, krve a sadistických smrtí bylo o klonech, tedy neživých bytostech, ve kterých běhá doslova pouze jakoby elektřina.

A zároveň šlo o to, aby ti Strážci právě vlivem principu eugeniky, tedy vlivem prostředí na DNA, nepřišli o lidskost, aby se pro ně ty masakry nestaly úplně normální.
Proto jsme spolu drželi v dobrém i ve zlém a šetřili pro sebe lidskou něhu.

Bylo potřeba extrémní loajality.
Proto je úplně iracionální, aby si někdo myslel, nebo aby se někdo snažil jakýmisi slovy tuto loajalitu narušit.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter