Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 >


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3. >






Jo a asi jsem už přišla na to, proč z mojí teorie záblesku, o které tak pohodově vyprávím, přichází taková příšerná hysterie.

Protože to některý duše taky definitivně spálí.

Ale, další věc je, že lidi jsou nakrmený děsivou vizí, že všichni, kdo mají vakcínu covid, propadli peklu a to navěky a jakmile nepřelezou do nového věku přes solární záblesk, chuj šlus s nima až navěky věků amen.

Ne.
Tak to fakt není, já se tímto tématem až tak moc nezabývám, na to, že jede Armageddon, ale mě to přijde únavný tohle vysvětlovat.

Takhle to prostě není, co se týká války o tento svět, buď by to tu zaniklo a spadlo do temnot, což znamená do černé velice intenzivně zhuštěné a velice silnou gravitací zatížené oblasti vesmíru. A pak by prostě ten svět zanikl a my, duše, bysme museli jinam, nebo by nás sežrali, vycucali ti temní.
A týkalo by se to všech.

Tady bylo o co bojovat.

A protože jsme to vybojovali, tak se prostě normálně umírá. Prostě duše zemře a odebere se do svého pásma.

Proto je mi to srdečně jedno, jestli při záblesku zhebnu, nebo ne, protože se po smrti vrátím do své domoviny, což určuje karma, připoutanost i další jiné věci, třeba se probudím fakt v láku jako slečna kočka, co já vím.

Ale přijde mi to vážně docela šumák.

Tady jde o přenos té fyzické matrice, prostě aby se ta rasa dokázala frekvenčně zvednout na hodnoty toho vyššího pásma, kde objektivně přebývá i ta GF, přičemž se říká a zdá se, že to tak skutečně je, že jsme proti minulosti již výše a to poměrně pokročile.

Což asi jo, ta stoupající psychotičnost by všemu odpovídala, navíc se vyjevují věci.

Myslím si, že takový ten tlak na rychlý duchovní vzestup, kdy se rychle rychle při tomto období pod velkými tlaky dá dohnat něco, co vlastně skoro ani nejde dohnat a potom skočit výš a duchovně se tam definitivně usadit .... nevím, mě to přijde jako blbost. Duše se vyvíjí dlouho. Dohnat se to nedá. A myslím si, že cesty ducha jsou rychlé jako mysl.

Takže myslím si, že jediné drama je vlastně ve smrtelnosti jako takové. Já se smrti nebojím, spíš v ní až nihilisticky někdy doufám a ježí se mi srst při zkazkách, že po r. 2035 bude technologie, že mi bude zase dvacet. Tělesně možná, ale duševně už to nevydržím. Stejně bych zdechla.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter