Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 >


Co se týká mého psaní a nepsaní zde. Po konfliktním, z mého pohledu naprosto iracionálním atentátu, který tu byl na mě spáchán a který skutečně vidím jako organizovanou akci NWO, jsem se rozhodla, že mi musí být absolutně jedno, co si kdo myslí o tom, co píšu.
A tak se podle toho chovat.

Pokud je realita, co jsem zjistila od GF nepříjemná, je prostě nepříjemná a pokud GF mi dovolí to poselství psát, nebo to po mě chtějí, tak já to sem budu psát, i kdyby mě chtělo vychovávat patnáct židovských zlých princezen dohromady.

Nikdo z mých kritiků ve skutečnosti nemá sebemenší právo mě kritizovat, protože jsem ve vodách, které se nedají kritizovat a kdo to nechápe, je VYŠINUTÝ ÚCHYL a BASTARD.

Sdělení se nedá kritizovat proto, že jde o vlastní paranormální, nebo psychický zážitek, channeling, telepatickou komunikaci a je to reference výsledků z tohoto. A moje povaha a projev se skutečně nedají formovat, vychovávat. Protože jsem vlastně psychotická. A skutečně se domnívám, že ač je můj slovník a myšlení kruté, dávám vyvažovací složku. Kdo s tím nesouhlasí, protože má jiné zážitky, postoje a vidění, musí jít o dům dál a rohodně si na mě nemá právo jakkoliv otevírat hubu. Protože - nejsem léčitelka, ani nejsem na YT a nepředkládám žádné sdělení od někoho jiného, než jsem já sama. V tom případě se dotyčná osoba nekritizuje a prostě se to nečte. Tam je logika toho, proč je vyloučené na mě útočit ve smyslu toho samotného obsahu sdělení. Pokud si někdo myslí, že může psychotického člověka vychovávat a že si na něm může něco zkoušet ze svých výchovných metod přezíravosti a zbedněnosti a hodlá to zkoušet na mě, přeju mu schizofreii do rodiny, těžkou a velký problém. Jen ať dojde životních zkušeností, které mu chybí. Stejně tak varuji jakékoliv psycholožky při studiu i při praxi, aby si na mě myslely :-D
Ale, já jsem přesvědčená, že toto každý rozumný člověk chápe a že na mě útočí pouze satanisti, nikoho jiného to nenapadne.

Jediné, na co si musím dávat pozor, jsou přehnaně expresivní vyjádření o této populaci, což je dost těžké, protože jsem v situaci, kdy vidím nebe plné mimozemšťanů, což jsem zdá se jediná, nebo je vidí ještě pár jedinců, kteří o tom nemluví, věda tuto realitu dokonale ignoruje, ti mimozemšťani jsou naši jediní spojenci proti bastardním satanistickým úchylům a lidi raději věří satanistickým úchylům.

Extrémní bolesti, výkony a stresy z dimenzionální války jsem si myslela, že nakonec vyvážím tou kontaktní událostí, ale bohužel, stav populace, její způsob myšlení, to neumožňuje a tak k tomu nedojde, ač je nebe doslova obsypané mimozemskými loděmi.

Tahle věc je skutečně extrémně psychicky náročná a depopulace vypadá jako jediné rozumné a přínosné řešení.

Je těžké se kvůli tomu nerozčilovat, ale snad už jsem se dorozčilovala, je to zbytečné vypětí, holt je třeba si přiznat, že lidstvo je zkažené, proto mezi nimi tak trpím.

Oznámila jsem, že nebudu psát, že situace je strašná, podvědomě jsem taky cítila odpor od mého čtenářstva, ke kterému jsem ale ztratila jakoukoliv úctu, stejně minimálně třetina až polovina z nich jsou na mě nasazení žido-zednáři, satanisti atd.

Nicméně psát si budu, co budu chtít a kdy budu chtít.

Ale už asi méně, neboť jsem ztratila motivaci, kdy jsem věřila v kontaktní událost s mimozemskými rasami a vlastně, o čem mám psát.
Tak nějak se to rozplynulo.

I skončilo to vzestupné období 2000 - 2022, což je myslím si i reálně poznatelné v prožitcích.

Je otázka, zda ta varianta kontaktu byla kdy vůbec reálná, to si netroufám určit, ale možná, že ne, že to vize nám byla dána, abychom se s ještě větší nadějí rozvinuli a pojali důvěru k mimozemským civilizacím, které mají tento vzestupný proces planety v rukách. Ale přesto to třeba nebylo možné a stejně bylo jasné, že to skončí depopulací a kontakt s GF je reálný až za horinzontem události slunečního záblesku a finálního vzestupu.

Nebo, druhá verze, lidstvo všem vyrazilo dech svou neuvěřitelnou debilitou a zkažeností, apatií a nezájmem. Někdo mi pod dřívější díla házel odkazy na nějaké iluminátské struktury, že jako stačí se s někým nakontaktovat, ten dá člověku strašně moc peněz a zaúkoluje ho satanistickými cíli, z nichž jeden je, věřím, mě dostat z tohoto serveru.
To je prostě nerovný a nevyhratelný boj, s takovým nízkým špinavým dobytkem.


Proto depopulační solární záblesk vypadá z mého pohledu jako jediná dobrá verze.
Ale o záblesku nic nevím, GF říká, že tím chtějí vše nakonec vyřešit.

Doufám v to.
Nejhorší varianta by byla, že jsme na světě přemnožení, nikdo s vyšší inteligencí, ani duchovním potenciálem tu není, že je tu pouze ten odporný hloupý dobytek zvaný lidstvo a ve výhledu všechny ty problémy, které tušíme.

Což i to tak holt může být pravda.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter