Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Solární záblesk je prostě další zázračná možnost, jak vyváznout z toho děsivého průšvihu před námi.

Vycházím z reálné situace a myslím si, že to není až tak nepravděpodobné. Protože mimozemšťani tady prostě jsou. Jsou na nebi a bla bla bla... už jsem na to téma napovídala fůry, prostě jsou na nebi.

A nemají rádi satanisty a satanisti nemají rádi je.

Protože satanisti jedou na lidskou blbost a nezodpovědnost, které je neomezené množství na tomto světě, nelze již jakkoliv očekávat sebevzchopení rasy. Když tady ještě nikdo nezvedl zrak k nebi a stále se traduje, že mimozemšťané MOŽNÁ jsou atd., nebo že Aurí řekl, že Nanuci jsou špatní a chemtrails nejsou a na to konto se definitivně zašlapaly seriozní studie, práce a bádání za celé dekády...
potom zkrátka není jiného východiska, jak vše vyřešit, než tím solárním zábleskem.

Který, jak přiznává i ten J. Chvátal, bude de facto uměle, technicky seřízená akce ze strany Galaktické federace.
A myslím si, že je iracionální se jakkoliv vztekat, že to bude i skrze technologie 5G a HAARP, protože jsou zkrátka v cestě, doposud fungují a nikdo je nesundal dolů. Podstat je ta, že energie do toho záblesku přijde z vnějšího prostoru, z vesmíru, tu energii nevygeneruje 5G a HAARP.

Vím, že jeho výklad je jiný, než můj, toho, co to je za událost a já opravdu nejsem expert na tuto věc. A nemám vůbec žádný zájem jakkoliv napadat Chvátala za jeho výklad, nějak se vůči tomu vymezovat, ale ani to nějak slepě následovat a studovat.
Domnívám se, že záblesk bude jednoznačně depopulační a zároveň kultivační a světelně převádějící do vyšších pásem existence pro ty, kteří přežijí a domnívám se, že jde v první řadě o převedení fyzické, hmotné základny, jak planety, tak nás jako rasy do vyšších světů.

A že pokud někdo během toho procesu zemře, nemusí to vůbec znamenat, že byl jakkoliv špatný, nebo že skončí ve věčném zatracení, třeba byl prostě jenom starý, příliš nemocný, příliš unavený, nebo byl geneticky nevhodný typ. Atd.

Ten záblesk všichni neunesou a nebude hanba při tom umřít, když má jít o 2/3 populace tohoto světa.

Bude to zřejmě rychlý a nikdy neviděný převod do vyšších, tzv. světelných světů, pokud tato událost nastane.

Při této příležitosti se spálí černé létavé, úporné černé příšerné duše satanistů, ti jediní doopravdy zaniknou, doslova pod principem, že světlo ničí temnotu. Ty se úplně spálí a zmizí z tohoto světa.

Ty satanistické struktury už totiž nemají žádné východisko, oni jen čekají na ukončení existence v tomto časoprostoru, kdy doslova puknou, spálí se a zmizí.

Frekvence světa je velice dobrá a jde výše, do světelných hodnot. Bohužel tady na povrchu vládnou kvůli 5G a HAARP úplně jiné frekvenční podmínky, doslova nám to už málem vybuchuje oko a dře rysy, ... nikdo s tím nic nedělá.

Proto doufám v záblesk, který zlikviduje i 5G a HAARP. Třeba ten Chvátal to takto neříká, ale já si říkám, jak by to asi mohl říkat, to on nemůže říkat, to oni by pak říkali, že on říká...

tak se na to vysere a část pravdy prostě neříká.

Ale je logický, že to definitivně odpálí i to 5G a HAARP.

A pak bude ráj na zemi, doslova.
Dnes je možné se naladit na frekvenci planety jen skrze posvátné propojení se srdcem planety a Stvořitelem, aspoň dle mých zážitků.
Bez tohoto umu se člověk mění pod nemilosrdnými vlnami 5G a HAARP v hacknuté zvíře.

Proto doufám, že GF nekecá a ten záblesk prostě bude.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter