Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 >





Ještě k té aroganci a aroganci



Tento příspěvek pod minulým dílem jsem nejdříve odmítala číst, protože končí vůči mě extrémně křivdící sračkou, ale teď ho čtu a nestačím se divit a tady ho rozeberu, abych PRO VŠECHNY do budoucna předešla dalšímu konfliktu, který tu vzniknul.

Ať napíšu, co napíšu, nikdo mi na to nebude reagovat, nebo celý tento příspěvek přebalím.

Hádky tady nebudu trpět. Toto je můj prostor, který jsem si vytvořila já sama, za těžkých podmínek.





Příspěvek je od někoho, kdo se nazývá "Stvořitel tě vidí" a má to tak strašně pipinkovský, slepičí styl myšlení, že se domnívám, že jde o "kiki"



" čtenář Stvořitel_tě_vidí - 6.3. > Marianna24>



Ne, kdepak, nedokazuje to nic, než že odvádíš pozornost od toho proč to původně začalo.



Opravdu se tady bude řešit kdo co řekl napsal XX něčeho dozadu když původní myšlenka byla, že Přilítli najednou začala znít až extrémně uhranutě - i mimo její běžný snesitelný limit? To bylo jediný čeho si tady lidi všimli a co původně řešili, že začala bezdůvodně všechny házet do jednoho pytle a kvůli každý kravině tančit v černých dírách a psát zcesty ještě víc než obvykle ale naprosto podezřele nápadně, jako kdyby fandila NWO.



TO je hlavním důvodem proč se lidi nakonec ozvali a tohle ňahňání vedlejších blbin je podružný, protože si nechce ani ani chviličku všimnout, že by možná někdo mohl mít trochu víc pravdu než ona. Nepomáháš jí tímhle zastáváním se jí, naopak jí utvrzuješ v tom bludu.



A že lidi náhle obrátili? Protože předtím nejspíše opravdu věřili, že je v kontaktu s GF, ale nyní už tomu nevěří. Žádní spící agenti tvl, to jsou zase jenom bludy - obranný reflex aby se ovládané zvířátko neprobralo. Důvod každý napsal sám za sebe, ale všichni jak ona píše, si zaslouží si kopnout do hlavy a jiný chutný srandy. Tyhle věcičky, vytržené z kontextu, navíc o soukromí každého jiného, s tím nemají nic společného, je to jenom taktika jak vytáhnout munici na nepřítele když nemáš co k tomu říct. Tu nejpeprnější diskuzi kde ukázala pravou tvář smazala, proč asi že.



Na tom není nic špatnýho, uklouzne každej - ale Přilítli permanentně píše jak neleze mezi lidi jak je nesnáší a zároveň jak je chuděrka na všechno sama. Možná že by jí pomohlo si vytáhnout hlavu z prdele a poznat, jestli si s ní někdo nehraje a třeba si najít nového exorcistu, který by mohl odhalit něco, čeho si ona nevšimla. Ale to neee, raději se tu dohaduje o píčovinách, každému hned vynadá že by to vydalo za slovník slangu amerických negrů z vyfetovaný Lost Angeles a ty jí ještě utvrzuješ v bludu že je v právu, že má pravdu. No, co když není as pravda je jinde?



Ona ztrácí kontakt s realitou, bere to vždy šmahem - obyvatelé měst, celých národů, ok celá planeta, vždyť jo pohoda. Ta by raději přála srovnat města se zemí než aby uznala že i tam mohou žít lidé kteří jsou na tom momentálně lépe než ona psychicky. A děti s ADHD? Všichni si podle ní zaslouží smrt, ale vzala vůbec v potaz, že ty děcka mají mnohdy tuhle diagnózu jenom protože se naopak nechtějí poddat systému a sedět ve škole na prdeli a poslouchat nějaké dementy odkojený systémem? Kdo udělal tabulky na ADHD? Podle některých kritérií můžeš takhle diagnostikovat absolutně všechny děti a nadopovat léky samozřejmě. Takže NWO nejdříve vytvoří diagnostiku která tu před asi 50 lety samozřejmě nebyla, kasírujou to, dětičky se onálepkují pološílenými zblbnutými dospělými, ale mohou za to děcka a zaslouží si chcípnout jo? Kde je ta logika? o čem se vlastně hádáte? co obhajujete? NWO? Stejný případ je s tím jak dětem blbnou hlavu o pohlaví - za to pak mohou ony? Když vygumovaní dospělí jim v latexových a glitrovaných oblečkách a v plnovousech předčítají knížky s podezřelou tématikou a náplní třídy je udělat obleček pro trans psychopata? Tohle nás učit někdo od školky, tak taky nevíme která bije, tohle si musíte přebrat v hlavince - jestli je to už prostě frustrovaná nenávist nebo řešení.



Přilítli si může jít rovnou meditovat s Křešovkou a jejími černými kostkami nad hlavou - vezme sebou tu svou černou díru ve které tančí i s celou planetou a obě si padnou do náruče a založí první Galaktické Impérium.

"""









1. "Přilítli najednou začala znít až extrémně uhranutě"

... slepička si může myslet, co chce, i to, že jsem uhranutá. Ale nemá právo mě s tím otravovat. Má právo to zavřít, nečíst, jít dál. Toto mi může říct pouze někdo, kdo mi umí i pomoci, v tomto případě by to musel být extrémně silný exorcista .... no a hádejte co, kdo umí, tak tohle nedělá.







2. "bezdůvodně všechny házet do jednoho pytle a kvůli každý kravině tančit v černých dírách a psát zcesty ještě víc než obvykle ale naprosto podezřele nápadně, jako kdyby fandila NWO."



Nemám ráda, když někdo hloupý chce kontrolovat někoho jiného, kdo o to absolutně nestojí.



V černé díře jsem tančila celou dobu akutního stavu války a byla to technika, která mi zachránila život. Jestli to považuje za poklesek, ač jsem jasně vyjádřila svoji taktiku, o čem byla, nemá mě číst.

Pokud považuje černou díru za zlo a tanec v ní také a používá ten pojem jako parafrázi špatného chování, je idiot, který mě vůbec nechápe a je nepochopitelné, proč vůbec moje články čte.

Natož, aby se mohl pasovat do role někoho, kdo mě může jakkoliv hlídat a posuzovat.







3. "Nepomáháš jí tímhle zastáváním se jí, naopak jí utvrzuješ v tom bludu."



To bylo na Mariannu, která mi pomohla, protože v té míře sadistického násilí vůči mě mi pomáhá, abych úplně nezešílela, kdy je jediná schopná spravedlivě a pravdivě posoudit situaci, kdy sadistu nazve sadistou, krávu krávou atd.



Celkově je v tom vyjádření násilí plynoucí z osoby, která si myslí, že psychotik je povinný podřídit se její vůli. Psychiatrické / psychologické násilí a přeju této pisatelce, která je autorkou textu, ať sama onemocní schizofrenií, případně kdokoliv z její rodiny a ať si sama vyzkouší, jak jí bude milé nechat se nahánět, ponižovat, vytáčet, vychovávat, kibicovat nějakou totálně hloupou stupidní slepicí.

A jak snadno se takové choroby léčí domluvou a uvědomělostí jedné průměrné běhačky po kurzech.





4. "Tu nejpeprnější diskuzi kde ukázala pravou tvář smazala, proč asi že. "



Tak toto už je totálně přes čáru, protože já jsem v té diskuzi neudělala nic zlého.

Mám screeny, dám je sem.

Vymazala jsem to kvůli tomu, že ten příspěvek byl nabušený informacemi, které ty svině chtěly otočit proti mě.



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332858046_736797938087270_5861230737833316250_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=yT0BQ9J9vgAAX_lNcwX&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdSRdmkuEFAD3vpOWdH5rMXVp8k9BPTs4JXD0F0rH8XgzA&oe=642D89BD



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/333584462_229035626238693_613727614828696235_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=jJBJ3j8hfbcAX_ovEky&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdTTMaIO7CAd_ZRJgtewBKdseQSF_FgnzQ92gxth-7j4dA&oe=642D7434



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332946229_175896548489678_3324503741720477749_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=XYgnBO3RNQ0AX-OX1HX&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdSEcR821Sv3F6-gJSCe95HHltQsYLVHIafAJPGaLiPGoQ&oe=642D7FD4



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332430875_134346655963374_6215319250994766870_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=sLt1WUSESh4AX-rB5VQ&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdTB2zUAZBjwNGdYPQE4KHL4W5NQ9QAvlg_qvhABI-x9hQ&oe=642D8564



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332756327_1587426418426224_3556477846376639143_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=JCABjBdK_wwAX-mPO1f&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdSTNZR9qJJeqlhTu4eDOjOn4571WmR6D3iHBIY26LiL_Q&oe=642D7FF9



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332496634_1547802272355055_5747587072361432574_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=nDLdatzrTrQAX8kBbK0&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdTAiXRE91yn-xTpZmIhNn3j7EzdxHT-9_JiuzSJk9dnJw&oe=642D950F



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332758250_6255679031165227_2451846966542871750_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=W04o-G0Jn44AX90HT_F&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdR74VGoBR2_AU1-safbfYR64mP7uUkueC4y6uKW-ijKnQ&oe=642DAA19



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/333336972_1149829025682669_3771301613267102830_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=SzH61vhbCFIAX8FoXXH&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdQwdUI-gvv9U8Vj5nuxj1t0y8erKF-h5fUFwkJCkUrszw&oe=642D8EDE



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332367707_1556310524848887_4117501232428335718_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=5zjbYHPrBMsAX8RPS_f&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdTAkHyBdjCU15N1GeRslP3qChBoMrXz9XEelLv5bPbQqA&oe=642D7E3E



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332878948_1490140371516373_5258482590336656218_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=gAuHL0ahQAIAX-o0ExM&_nc_oc=AQne-7zMCBc9GbUwAqSpYdsrBp_esbd4RtHb4oAUdiIp-vASnKp8Jkg6REETccIzkZrXS4ZcXFXwgEh7glYkPs6X&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdQujpe9uj69azymuLlr7VbOLlUC_0rUCGjWBODLRalGKQ&oe=642D7B7B



https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/332258044_3338418439806151_77230323965117781_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=0sgajRYPH4AAX9wU0bu&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=03_AdQO6g817VG5XyYTci5Zigea13M_z8Vm3s8gFkQQEACrMw&oe=642D7ED5









5. "Možná že by jí pomohlo si vytáhnout hlavu z prdele a poznat, jestli si s ní někdo nehraje a třeba si najít nového exorcistu, který by mohl odhalit něco, čeho si ona nevšimla. Ale to neee, raději se tu dohaduje o píčovinách, každému hned vynadá že by to vydalo za slovník slangu amerických negrů z vyfetovaný Lost Angeles a ty jí ještě utvrzuješ v bludu že je v právu, že má pravdu. No, co když není as pravda je jinde?

"



Dokonalá arogance dokonale hloupé slepice, co se sere do věcí, do kterých nemá.

Píča, která mě donutila v srpnu se ožrat jak prase, protože měla kunda zasraná problém s tím, že jsem uveřejnila to srovnání Křešový ksichtu z toho porna.



Jen za má játra bych takovou kundu fakt zkopala do bezvědomí.



Taková arogantní píča majetnická.

Ať dostane schizofrenii, ať někdo z její rodiny dostane schizofrenii.









6. "Přilítli si může jít rovnou meditovat s Křešovkou a jejími černými kostkami nad hlavou - vezme sebou tu svou černou díru ve které tančí i s celou planetou a obě si padnou do náruče a založí první Galaktické Impérium.

"



Pamatuju si, jak jsem rozebírala ty meditace Křešový, jak to žádná z těchto slepic nedokáže prohlédnout a teď tu Křešový sračku mi melou o držku.











Závěrem:





POCHOPTE, ŽE TEN, KDO MÁ PRAVOMOC KORIGOVAT A USMĚRŇOVAT, POUČOVAT A "DRŽET V NORMÉ", LÉČIT atd.,

....

musí mít nejdřív respekt.





RESPEKT.





Ten ta píča nezískala, jestli je to kikinka, tak to je primitivní rasistická slepičí kunda, který vadilo, že se neoočkovali cikáni a že tedy nepomřou.



Jak taková hloupá slepice může očekávat můj respekt?



A jakým právem si dovoluje psát, to co píše.









No comment, ani jedna z těch píčenek tady nereagujte.

Nemáte můj respekt, nezajímá mě váš názor.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter