Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já doufám, že se se mnou už nikdo nechce kamarádit a srovnávat.


Já nepatřím mezi klasické probuzené, já prostě tuhle ezo pakáž fakt nenávidím, jejich infantilitu, hloupost, pokrytectví, pseudohumanitu.

Sociálně jsem zemřela už ve 24 letech, kdy mě totálně sundalo NWO.
Od té doby jsem vlk, co jde sám a lidi jsou mí nepřátelé.

V r. 2019 a 2020 v nejhorší válce jsem se vyhýbala lidem absolutně, protože mě ubíjela jejich primitivní hrubá vibrace a věděla jsem, že žiju příběh, který oni nikdy nepochopí a že když zjistí, že mi něco je, že mě zničí.

Právě tou jejich omezenou píčoidní starostlivostí o mě, jakobych jim patřila.

Zažila jsem extrémy.

Jestli to tady nějaká paninka, nebo "starseed" čte a má pocit, že je se mnou jakkoliv srovnatelný, tak NE, NENÍ.

Kdo zažil, o co jde a měl by takový zážitek jako já a přežil by to jako já, tak dělá to, co já.
Tedy zadarmo veřejně píše.

Nic z toho se neděje.
To znamená, že jsou proti mě všichni v té válce slabší a nerozumí tomu. I tak mi to říká GF, víte, jak jsem je vyfotila a jak lítaj na nebi, jak se jich můžete zeptat na tu depopulaci, jak k ní, stejně jako já došli, jako k nejlepšímu řešení .... tak ti říkají, že na mé úrovni chápání, pochopení toho, co se stalo, včetně přežití té války, jsou na světě už jen 3 lidi - ženy.

A když vidím tu mizériii nějakých nabobů stupidních, kteří mají strach, jak budou vypadat, když někdy řekli, že jsem jim sympatická a já potom neskáču podle jejich hloupoučkých pravidel v jejich kebulce ...

jasně, vy se se mnou můžete rovnat.
zrovna vy dokážete zlomit mou nechuť k lidem.
Jasně, přesně ty typy, kvůli kterým jsem byla tak znuděná z lidí a jejich chápání, že jsem se ráda stala vlčicí samotářkou.

Wau.

Tak pro příště - zkrátka nenavážet se do mě a nezatěžovat mě vaší jedinečností.

Nevěřím už v lidi, pochybuju, že mě ještě někdo pozitivně překvapí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter