Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Což už se asi nestane, protože do dlouhé táhlé a mimořádně děsivé deziluzi z lidí je jen těžko představitelné, že teď se něco jakoby změní.

Ne, nezmění, všechno půjde už jenom do háje, do doby, než bude záblesk.

Lidi už jsou zdegenerovaný odpad a oxid grafenu v nás dělá svoje. Jsme napínací, vypínací, prostě horor. Jediné, co zbývá, je chránit si mysl a vědomí sakrálním vztahem, posvátným vztahem s planetou a Stvořitelem.

Kdo to neumí a nepraktikuje, ja hacknuté zvíře, které se VŽDY může změnit v agresivního agenta z Matrixu.

Já na sobě cítím vlivy HAARP, ten tichý černý polétavý poddajný humus máme v tělech všichni, tomu se člověk nevyhne.
Je to děs. Už jsme za hranicí toho, kdy se dalo cokoliv dělat.

To byly roky naposledy 2020 a 2021, tehdy lidstvo selhalo na plný čáře (dodneška se směju, jak jsem vylezlá z nejhoršího akutního období dimenzionální války 2019/2020 musela poslouchat vypatlané lidské debílky, jakže je ten "covid" strašná věc. A jak jsou tím jako společnost hrozně zatížení).
To jsem tenkrát zatížená dimenzionální válkou a kontaktem GF jezdila každý den prázdnými autobusy do nemocnice do práce, když všechny ty strašně vystresovaný chudinky tím covídkem, tou hroznou věcí, co se stala, seděli doma na prdelkách na home - office.

Prostě ukňučený stupidní odpad, lidstvo.


Jedinou solidní záchranu totálka zkurvili, nezvedli držky nahoru na nebe, nevěří lidem jako jsem já a když už věří, tak si zase myslí, že jsou všichni tak dobrý jako já a zažili co já .... jasně, já mám taky ego. Nejsem hračka a nenechám, aby si z toho, co ze mě zbylo po satanistických rejích, udělala nějaká kunda IMAGE, nebo aby si nějaký sadistický zmrd myslel, že mě tu může cvičit a že je venku plno takových heroes, jako jsem já.
Ne, není.

Lidi jsou slaboučký hloupý dobytek.


Proto zkurvili tu kontaktní událost a fakt je možné, že GF to viděla už dříve a věděla, že to není možné, ale chtěli, abychom si mysleli, že je.

Já si myslím, že to bylo možné, ale lidi zoufale selhali, děsivě zoufale selhali, protože moralistická infantilita všech těch moudrých žen z esoterické scény a nabubřelost mužských "hrdinů" znemožnilo otočit správným směrem.

Takže se naplnila ta hrůzná vize, kvůli který jsem všechno dělala, tolik jsem se snažila, kvůli tomu, aby to takhle nedopadlo.
Věděla jsem, že když lidi nepřijmou GF, nedosáhnou kontaktu, spadnem satanistům, oni nás takhle umlátí tím 5G a budeme hacknutá zvířata.
A pak už není šance, žádná, kromě fantastických zázraků.

A stejně to tak dopadlo.





A jediná naděje je solární záblesk, fantastický zázrak.

Jediné, co je na tom fajn, je to, že tentokrát je úplně jedno, jestli tu budu, nebo nebudu psát a jestli to lidi budou, nebudou nebudou chápat.
Tentokrát už to není o lidech, už nikoho nezajímají, už můžou bučet jak dobytek. A tady infantilně moralizovat, píčkovat od rána do večera.

Pokud GF chce solární záblesk, při kterém si naťuká, kdo má přežít, tak to tak bude... bez ohledu na jakékoliv lidské reakce a posuny mysli.

Jde to všechno dokonale mimo mě, moje chtění, moje možnosti něco ovlivnit atd.

A to je dobře, to je úleva, že to jednou vůbec nezáleží na tom lidským dobytku.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter