Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já jsem během tohoto života zkrátka viděla a zažila věci, viděla a cítila jsem síly, mluvila s inteligencemi, zažila neuvěřitelná kosmická mystéria a kultické síly celé planety .... že mi představa, že pro mě přijde nějaký andělíček, nebo čertíček a odtáhne mě do nějaké síně, kde se mi promítne život a já pak budu zpytovat s nějakým dědkem svůj život a vymýšlet, co dál, prostě MALÁ a OMEZUJÍCÍ.

Protože to je ten přístup nechat se vodit, nechat za sebe rozhodovat, nemít vlastní vizi a rozum a nápad, co chci. Já se chci dostat do domoviny vyšší harmonie a veškeré svoje další inkarnace, pokud se rovnou nevzbudím jako mimozemská kočka, hodlám řešit svým rozhodnutím spojením s inteligencemi a bytostmi, které mám ráda. Prostě SAMOSTATNĚ a DOBROVOLNĚ.

Ne, že to za mě bude řešit nějaký poradce na půl úvazku a já tu zase skončím s vygumovanou pamětí a pocitem, že mě někdo ojebal.

Ono totiž v tomto celém duchovnu je takový malý problém.
Bůh ve skutečnosti není.

Je Stvořitel a kosmické, vesmírné, galaktické síly, mocnosti, obrovské vyvinuté inteligence, které svojí činností udržují stvoření v harmmonii, kde je veškerou dokonalou syntézou a zároveň původcem těchto bytostí Stvořitel - kosmické vědomí.

Dále jsou mimozemšťani, kteří ovládají dimenzionální technologie.

No a samozřejmě výplň galaxie, našeho prostředí - hvězdy s vlastní duší, frekvencí a inteligencí, stejně jako planety s vlastní duší, frekvencí a inteligencí, stejně jako další a další projevy vesmírné pláně mají vlastní duši a inteligenci a vůli.

Plus jsou samozřejmě různé dimenze nad sebou a časová pásma atd.

Ale to je všechno.

Bůh jako takový neexistuje.
Což si myslím, že už se hodněkráte dokázalo...
Tuto personu, která vždy a za všech okolností pomáhá a chrání lidstvo, její roli, ve skutečnosti plní Galaktická federace.




No a teď jak to bylo ve starověku.

Ve starověku byli bozi na zemi, zkrátka mimozemské civilizace se tady docela v klidu producírovaly a to před lidskýma očima.
Takže lidi viděli božstva, znali jejich povahu, věděli, jak vypadají, jak se chovají, viděli jejich technologie, proto je považovali za všemocné.

A byli docela dost hloupí, aby byli schopní pochopit složitou interakci mezi myslí, technologiemi, vlastní vůlí a mocí a vyššími kosmickými silami.
To prostě pro ně bylo nepřístupné, byli příliš blbí, neměli fantazii, málo rozvinuté abstraktní myšlení, nebyli schopní vlastního uvažování.
Potřebovali řád a učit se chodu civilizace.
Tak je to učili ti bohové.


Tak to tady bylo vždycky.


Jde o to, že ty mimozemské civilizace všechny operují s dimenzionálními technologiemi a udělat mřížku kolem planety, která kontroluje astrální a další vyšší světy a hustoty bytí, je pro ně normálka.
A měli prostě vždycky přehled o těch, co umřeli.
Nebylo nic jednoduššího, než je zmanipulovat, ať SE ROZHODNOU, že tu chtějí dále být. A narodí se znovu.
Ono totiž záleží vždy JEN na svobodné vůli.

Dokud to měly ty mimozemské bandičky spolu tak nějak napůl, tak to ještě šlo a plnil se ten úkol, že se chceme znova civlizačně zvednout, opět do vznešených světů a vytvářely se dejme tomu podnětné, inspirativní a evolučně prospěšné inkarnace a příležitosti.

No ale za starého Egypta z těch miliardy let starých podzemních dimenzionálních systémů vybublal vesmírný vir umělé inteligence, všechny systémy ovládnul a Jehoviánské a Šiva struktury si to tu s další galaktickou mafií dokonale opanovaly a úplně vytlačili Galaktickou federaci jako takovou.

A začali svět doslova vodit za nos.
Točili otroky ve zbytečných inkarnacích a zaváděli do světa čím dál více satanismu.

Zavedli představy jako je Samsara, tedy nekonečný zbytečný proud inkarnací, nebo později židovsko - křesťanskou představu nějakého posledního soudu s tribunálem jakýchsi duchovních autorit.

Buddha přišel na způsob, jak ten jejich posmrtný chytací systém pastiček obejít vlastní duchovní příslušností k vyšším dimenzím, než kam sahá jejich mimozemský high - tech kolem planety.
A Kristus se snažil navodit to stejné + tedy zrušit tu představu dědičného hříchu, což byla silná zbraň Jehoviánské mafie, protože díky těmto iracionálním pocitům viny se jim podařilo zmanipulovat do další nesmyslné inkarnace skoro každého, kdo se nebožák ocitl v žido - křesťanském prostředí.

Právě proto jsem odhodlaná poslat jakoukoliv umělou inteligenci, nebo jakéhokoliv blbečka, co by mě chtěl soudit a usměrňovat po smrti do řitě, jak Rimmer svoji smrt.
Já už na tyhle náboženský debilovinky nevěřím.

To se jich taky člověk může zeptat, jak to tady vedou a jestli tohle myslí vážně.







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter