Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2023 >



Jinak ta událost, která začala 2. 3. 2023 - přičemž na tyhle datumy jsou satanisti úplně ujetí, jednoznačně souvisí s velkým, naakumulovaným, dlouhodobě na nás ležícím, na celém světě, nakoncentrovaným útokem HAARP kyborg NWO vrchní zlé inteligence Šiva.

Šiva je dle mých vizí a zážitků skutečně ničitel vesmíru, protože je vrchní sadistická inteligence zlých vesmírů, které podléhají technokratickému kyborg zotročení.

A rozloučila jsem se s ním již v červnu 2020, po velkém Drakoniánském útoku, kdy jsem musela pochopit, že je doopravdy ničitel vesmíru a vyhnala ho skutečně Kálí, jakožto extrémní vrchní ničivá síla Stvořitele, černá díra nekonečna.

Tak se vrátil, resp. tenkrát někam zalezl a teď se zase vyjevil. S jemu podřízenou partičkou galaktické mafie roztomile nasáčkovanou mezi Galaktickou federaci jsem se rozloučila v lednu 2021.

Kuli pikle kuli, vlezli do Andrejky a s touhle ochechulí mi fakt odpálili iluze do němot.

No, tak doufám, že tento rok až dva kumulovaný a připravovaný útok má skutečně ten finální výsledek, který vidím a pociťuji a to sice tak, že se tu definitivně rozchází dva světy, kyborgovatý začíná odpadat, ač se tu krvelačně ze všech sil drží, tak ztrácí sílu a odpadne, je jakoby podkoplá stolička pod světem a volně plujeme zvolna vzhůru, neseni silou ducha.

Zajímavé.

Přičemž planeta má úžasné léčivé energie, došlo k ozdravnému nadechnutí po krizi a je dobré se stabilizovat na bázi vyšší harmonie s planetou a Stvořitelem.

Tak si to zatím pluje a nabíhá do toho finálního vzestupu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter