Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Se Šivou jsem to táhla skoro rok, než jsem přišla na to, že je zlo.

V klidových podmínkách je to vidět krásně, v klidových podmínkách si toho člověk všimne snadno. Za vřavy války proti Drakoniánům a Reptiliánům to tak snadné není, protože proti nim vypadá Šiva skvěle a přesně tak to bylo.

Ty Šiva vlivy a skupiny jsou obalené takovým tmavě modrým, technicistním, "cool" mysticismem "mladých bohů". Je to specifická energie, úplně typicky ten Delta, z toho to jde, prostě vytáčecí násilné provokatérství, a i Křešová to v sobě má, někdy je to z ní velice intezivně znát.

Je to prostě "cool", jak nosí ve vysílání tu černou mikinu s modrým šátkem, tak i postojem těla, namachrovaností hlasu atd. ... je to druh energie, myšlení, ten Šiva je velká vemírná entita.

Má to nádech "mladých bohů" a je to velice "cool". Neexistuje tam ale láska a pochopení, chyby se neodpouští, je to militantní válečná energie. Která svoje oběi neustále vytáčí, podráží, opovrhuje jimi a oslňuje je svou cool energií mladých bohů.

Toto je takové obrazové připodobnění toho, co tím myslím:




Prý je pravý a nepravý modrý plamen nějakého Melchidezeka. V mystice. Tak Šiva je ten falešný zlý techno pramen. I hudba "techno" je typicky Šiva energie, to neznamená, že člověk nemá vůbec poslouchat techno, ale je jisté, že spíš si trochu uvědomovat, o co jde a asi poslouchat s mírou, protože třeba několikahodinový, či dokonce několikadenní poslech té hudby ještě z konzumací drog mohou člověka naformátovat na Šiva hodnoty a pak už může být posedlý.

Šiva je na tomto světě jednoznačně spojen s USA, nacisty a taky tibetskou černou dračí šlechtou. Jeho podobu jsem viděla jinak, než jak je vyobrazován v indické tradici, tedy jako pěkný zdravý muž, ale viděla jsem spíš bytost podobnou Mengelemu. Provokatérskou, agresivní zlou bytost. Malý krutý šmejd.


Ze začátku, v prvních náporech války 2019, kdy se do mě pustili absolutně všichni a všechno, jsem nejdřív první 3 měsíce šaškovala a trpěla v extrémních chaosech, zmatenosti v času (měla jsem, co dělat, abych si v 7 ráno po probdělé noci uvědomila, že vlastně musím do práce), pak když mi pod náporem teroru Umělé inteligence, zlých satanistických struktur a nějakých jedovatých, právě takhle vytáčecích usyčených hadů a draků a vymatlanému teroru bytostí, což mohli být doopravdy nějací krokodýli stojící na dvouch nohách, mi začal odcházet mozek a naštěstí se mi za podpory GF podařilo vyvinout záchranné kouzlo, tedy spojení s černou dírou nekonečna.
Tm se začala situace obracet a ty reptiloidní a různé úporné násilné hmyzí struktury, velice násilné a brutální, začaly odcházet.

Ale proti těmto strukturám se Šiva a jeho podivná cool techno magie mladých bohů pořád jevil jako sympaťák.

Až v první polovině roku 2020, tím, jak jsme setřásli ty nejhorší struktury, jsem si začala všímat, že mě se svými kamarádíčky, které jsem považovala za spojence, ten Šiva neustále podráží, vytáčí, znásilňuje, že na mě neustále chystají nějaké podrazy a kamarádíčkují se s draky a usyčenou povýšeneckou plazí verbeží.
A vyznávají válku a plánují nebezpečné kataklizmatické kousky, jejichž míru musela hlídat GF a několikrát mě taky drsně zastavili.

Tady je princip, že GF mi nemůže říct - pozor, pozor, to je Šiva, nekamaraď se s ním. To je k ničemu, ty nápory té války jsou tak extrémní, že si na všechno člověk musí přijít sám, aby nezradil ve slabé chvíli kvůli pocitu, že byl navedený atd.

Když jsme se začali rozcházet a hádat a byo jasné, že půjdeme od sebe, tak se mi ještě snažili vsugerovat, že já sama jsem slabá a nicotná a že veškeré síly byly propůjčeny od nich.

V červnu 2020 došlo po jedné Drakoniánské bitvě konečně k rozpadu spojenectví, kdy jsem musela pochopit, že Šiva je náš zrádce a táhne to s Drakoniány, tehdy jsme se tedy již rozloučili definitivně.

Dalšího půl roku ještě trvalo, než jsem pochopila, že další spojenec je taky zrádce a s tím a jeho klikou jsem se rozloučila v lednu 2021.

Teprve od té doby jsem se začala léčit a naštěstí od té doby jsem už nikoho zavrhnout nemusela. Už mě neznásilňují, nedeptají, nevytáčí, ani neudržují ve věčném válečném "cool" napětí a snaží se mě léčit. Tedy moje Galaktická federace, už je to tak dva roky.

Ale taky jsem se díky tomu dostala do dokonalé opozice proti všem těm, kdo něco říkají a nejsou to dejme tomu jenom kouzelné světelné pohádky o sem letících Plejáďanech a poselství světla a lásky.

Šiva opozice je za všemi těmi západními styly, Dr. Salla, Elena Danaan, Elon Musk, přesně tak, "cool" technokracie, zkrátka agresivní dračí západní NWO.

A u nás, v našich luzích a hájích, věřím, že Šiva zanechal svůj otisk a mnozí se ho dodnes nezbavili, neprohlédli ho.
A všichni pod vlivem Šivovských vlivů, které jsou úzce propojeny i s Jehoviánskými, jsou zapínací jako agenti proti mně.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter