Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2023 >



Dala jsem si šáňo, zahulila si a sežrala mrtvý dobytek.
Takže kdo chce cokoliv číst dále, čte to na vlastní duševní nebezpečí.
Pro jistotu, aby toto bylo dostatečně digitálně kryté, přidávám velký výrazný nápis.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WARNING WARNING WARNING
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

česky:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEBEZPEĆÍ NEBEZPEĆÍ NEBEZPEĆÍ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na jakékoliv pozdější reklamace duševního stavu nebudu brát ohled.



Hodlám totiž vysvětlit mystérium zlého Šiva útoku z data 2. 3. 2023 a jeho souvislosti s nejkvalitnějším hitem Maddony "Frozen", což je souvislost jednoznačně nás odkazující k zlému Šiva HOLLYWOODU a pedománii satanismu.

Takže připravte si blicí kyblíčky.

Frozen je nejkvalitnější hit popové zpěvačky fenomenální Madonny (která je opravdu představitelka nejvyššího ducha satanismu, tedy i v té pozitivní kvalitě suchého přiznání, že se doopravdy fenomenálně snaží o co největší sepětí kyborgovatého světa se Stvořitelem, proto dělá to, co dělá), z r. 1998

Protože jsem přesvědčená, že se mi podařilo tento hit přes tuto příšernou bitku magicky neutralizovat, troufám si sem dát líný odkaz, narozdíl od díla, které jsem musela vymazat, protože jsem tam střelila natvrdo youtube odkaz a to spustilo válku.
Protože ten hit je silně kulticky situován dejme tomu.

https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0


V tom hitu jsou na pozadí hudby znát typické zvuky HAARP a celkově je opředen děsivým okultním tajemstvím, které doslova mohu vyjevit pouze já skrze svůj extrémně hráblý příběh a zážitek.



Pokud někdo dočetl můj minulý příspěvek i s diskuzí a nepoblil se, tak se dočetl, že jsem v r. 1987 absolvovala svoji dětskou satanistickou, fekálně znásilněnou smrt s urvaným sežraným ksichtem zaživa, kterou provedl neznámý hollywoodský herec, vím který a nevidím potřebu ho skutečně jmenovat, po které jsem se záhadně probrala v dětské posteli v r. 1987, kdy jsem hystericky řvala, děsivě se kývala, lezla po postýlce a byl to děs, který jsem již nikdy více nezažila.

A jediným racionálním vysvětlením, které by pokrylo realitu něčeho takového, je použití či zneužití mimozemských klonovacích technologií s technologií přeposílání vědomí.

Rozhodně, vzhledem k tomu, že jsem tento zážitek vjem skutečně viděla, že toto se mi skutečně stalo, že jsem byla v r. 1987 jako identita, osoba, obětována a přesto jsem byla poslána zpátky se zachováním animálního dětského zážitku hluboce vsazeného do podvědomí, které mi dává militantní vyřídilku proti NWO bez možnosti odpouštění, pouze za specifických kosmických konstelací ... atd. ...

... a věděla jsem, že celou tuto bitku mezi silami Šivy a námi, GF a mnou, spustil tento hit od Madonny...


který jsem si tehdy stáhla (1.3.2023) a musela přiznat tý hollywoodský mrše, že taky něco umí a to to celý spustilo ...


tak s tímto hitem, po jednoznačně vyhrané bitvě tady na totemu i v planetárním poli jsem se přišla sladce jako hologram vysmát tomu hollywoodskému šmejdovi vysmát do r. 1987 jako 39 letá SAMICE


Teď si vemte, co to pro ně znamenalo nejen od roku 1987 do r. 1998 a potom nejen od r. 1998 do r. 2023...


ale co to znamená PRO HOLLYWOOD CELKOVĚ!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter