Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A to, o co tu skutečně jde, celou dobu, není jakýkoliv individuální vývoj kokohokoliv zde, ale aby se povedl proces převodu fyzického nosiče planety, biosféry i lidstva do vyššího frekvenčního pásma.

Toho se snaží GF dosáhnout za každou cenu, bez ohledu na komfort populace.

Výhled na 1/3 lidstva převedeného i s celou planetou do vyšší dimenze je velice pozitivní a uspokokující výhled.

Aby se lidstvo dalo převést celé, tak by se muselo už třicet let chovat více přičinlivě ve smyslu chápání, spolupráce a pomoci.
Pak by třeba dnes už neexistovalo 5G a HAARP a civilizace by se více vědomě soustředila na planetární vzestupné procesy, mystika by byla už dávno ve vysoké kvalitě projednávána na veřejnosti atd.

Ale, to se prostě nestalo, žijeme tu realitu s HAARP.

A v tomto je právě vždy fascinující, jak funguje časoprostor, jestli tu byla vůbec nějaká jiná šance, jiný vývoj.

Za předpokladu, že je vše, jak si to vysvětluju, tak nějakým prasáckým satanistickým úchylákům jsem se promítla do časů v r. 1987 jako hologram a jako to dítě, co mě právě sežrali, jsem jim z jiné časové linie, nebo tak nějak, prostě z budoucnosti seslala výsměch lemovaný hitem od Madonny, Frozen, který v té době ještě ani neexistoval.

Když jsem si ho stáhla a pustila, tak se v časoprostoru zvedly všechny procesy, které se k té události vážou a satanisti začali šílet...

Takže se vlastně stejně vždycky něco stane, co zamotá veškeré děje do věčné motanice, jestli bylo dřív slepice, nebo vejce a jestli bylo možné žít jiný vývoj, než ten, který se promítá z budoucnosti do minulosti.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter