Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nebylo by to poprvé, co se mi satanisti brutálně pomstili za to, co já teprve udělám a v době, kdy mě tyranizují, je to z mého pohledu naprosto nespravedlivé, což mi umožňuje drastický boj.

To, za co se mstili, jim většinou udělám až v budoucnosti.

Takové časové paradoxy jsou v tom non-stop.

A vůbec paradoxy.
To s Madonnou a hitem Frozen a mým výsměšným holografickým návratem do r. 1987 do satanistického rituálu s mým klonem, nebo samo sebou, nebo do něčeho podobně morbidního, za předpokladu, že někde u satanistů v bunkru se skutečně promítnul děj, prostě ten časoprostorový hologram i s tou hudbou, i s tím výsměchem, že stejně všechno projedou, nic si neužijou a pojdou, v těch jejich tajně vyvíjených technologiích promítnul a oni o tom všem věděli ...
tak logicky vyvinuli speciálně pro mě psychologické rozhraní útoků na mě podle základního předpokladu, že když už se tedy budu chtít mstít, pustím si k tomu Madonnu.

No a to právě nebyla pravda, protože celá ta událost vznikla paradoxně tím, že jsem si od tý černý satanistický důry dovolila stáhnout jednu její písničku, pro kterou mám doopravdy slabost a ať je to černý pop, připadá mi dobrá a jinak ve skutečnosti pop až tak neposlouchám.

V mých vjemech by to sedělo, protože se opakovaně stávalo, že satanisti byli prudce nespokojeni s výběrem mé hudby a mnohé okamžiky, do kterých se těmi svými časoprostorovými serepetičkami cpali, měli vyloženě nevyřešené. A mnohokrát jim to prostě selhalo, ty jejich kouzla, protože jsem si pouštěla divočejší písničku, než co čekali.

Časoprostor je bizarní.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter