Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

To, jak je populace a kultura zdegenerovaná, rámuje třeba "vánoční hit" od skupiny Lucie Medvídek.

O tom se mi dokonce zdál sen, jak listuju v hrůzném leporelu na téma Vánoce. Nějaké stromečky, že schnou, jak to vykládá prý Aurí, to nebylo tématem. Byla tam určitě televize, konzum a na vlastní stránce tahle skladba, jako vykřičník zdůrazňující, jaké bestiality a hnusy žijeme, přijímáme, tolerujeme.

Medvídek je jednoznačně hnusný satanistický obludný nechutný, hnusně nazpívaný a zlou toninou uřvaný kriminální čin.

Ne vánoční píseň.

A i kdyby to jakoby mělo nějak kritizovat společnost, tak společnost ten satanistický hnus nemá tolerovat jako kulturní počin, který by měl jakkoliv rámovat posvátnou dobu, dobu svátků, dobu, která má vykazovat jakékoliv spirituální a sakrální hodnoty.

Tak si do toho nebudu míchat obludnost s parafrází dětských obětí.


Tak to je.

Kupř. s tím obviněním, že chci zabíjet děti, s tou hysterií - jednak je to překroucené - ale já mám skutečně chápání, že "dítě" není všechno, že někde jeho hodnota končí, stejně jako každého člověka - takže proto se nedá očekávat, že do toho vyššího dimenzionálního stupně přelezou všechny děti s poškozeným mozkem.
Prostě není to tak, že všechny děti jsou automaticky chráněné.

Ale bla bla bla, jestli si někdo myslí, že chci zabíjet děti, ať si to myslí.

Spíš - kolik z těch žen, těch vzorných žen, které by tedy nikdy zle nesáhly na dítě, nikdy by nezabily děti, kolik z nich si ujíždí na Madonně, Adele, Lady Gaga, Kylie Minoque, Rihanna, Kate Perry a další? Nevím, opravdu nevím.
Ale každý ten hit je vykoupaný v umučené dětské krvi, doslova.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter