Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Takže když já řeknu, že hodně postižené ADHD děti, s hodně rozbitým mozkem by se měly izolovat, zamezit jejich dalšímu vzniku, zjistit, proč se takové děti rodí, jak taková porucha vzniká, izolovat je, nikoliv zařazovat do dětského kolektivu a v případě, kdy se tento jev nebezpečně nakumuluje, nic se s tím nedělá a tito jedinci přibývají, tak zbývá je zlikvidovat, tak z toho plyně, že "chci zabíjet děti".
Protože když to neuděláme my, udělá to příroda, nebo běh společnosti, jako výslednice neřešených morbidních problémů.

Ty AHháďátka se nebudou rozpakovat s likvidací vůbec nikoho, to jen tak připomínám.
Já je znám, všechny ty skvělý děti nového věku, všechny ty Sabinky a Dominičky, Patričky a Terezky, všechno to znám, bohužel... říkám bohužel ... kdybych věděla, co to je, nikdy bych do školy nevlezla a kdybych věděla, jak mi ty hnusný haranti rozcupujou nervy a zdevastují duševní zdraví, tak bych ředitelovi řekla čau už v pololetí, jenže nechtěla jsem někomu přidělávat potíže... ó já debil.

ADHD je samozřejmě odporná diagnoza, je hojně zneužívaná, ale to, co považuju za skutečné ADHD je prostě zlé, lezoucí dítě se špatnou povahou, s nepříčetným výrazem, které non - stop vypadá jak zfetované. A nedá se s ním jakkoliv pracovat a stačí jeden takový expemplář ve třídě a všechny děti mají smůlu. Nic už se nenaučí.
Ze všech těch s označením ADHD je jich třeba jenom pětina, protože některé děti mají tu diagnozu, protože mají maminku inciativní krávu a nic jim není. Některé děti jsou skutečně jen trochu jiné a živější. ADHD případy jsou lemovány zlou povahou a nepříčetným výrazem a neschopností se soustředit.

A popravdě, ani nevím, jak tyto děti se chtějí dožít dospělosti a pak v tom věku jakkoliv uspět. Domnívám se, že dítě listující přes I-phone tik-tokem již od nějakých 8 - 12 let, má zdevastovaný mozek.
Stejně jako všechny ty morbidně tlusté děti se nevyvíjí zdravě.
Kolik je běloučkých tlustých hráčů počítačových her atd.


.... zkrátka morbidní degenerace, která bude krvavě splacena.

Z dětí má umřít jen 1/3, jak vím od GF.
Při tom přechodu do vyšší dimenze. Špatná hexavakcína, špatný rodiče, špatná společnost jednu třetinu těch dětí odpraví.
Při tom vzestupu by se měl organismus celý vyléčit tou světelnou metamorfozou, je jisté, že více zemře starých, než mladých lidí, je samozřejmě pochopitelné, že hlavní těžiště přeživších bude mezi mladými.
Ale není to tak, že přežijí absolutně všechny děti, prý 1/3 z nich zemře.

A říkám vám, jako Mgr., co odučila jeden rok ve školství, TO CHÁPU.
Během toho roku jsem dospěla k závěru, že by se druhý stupeň pro všechny měl zrušit, že bych nechala jen 1. - 5. třídu, naučit se číst, psát, počítat, na druhý stupeň už by byly rozdílovky.
Vynulovat zbytečnou masu hlupáků a jejich stupidních rodičů, kteří si neváží vzdělání.
A kteří doslova překáží ve výuce. Opička, co se sotva umí podepsat, nemusí mít 9 ročníků základní školy.



Prostě existuje morbidní kult dítěte, kdy jsou zároveň děti sadisticky utýrávany k smrti.
Jak vidím maminku, která pateticky šílí kvůli diskriminaci dětí s ADHD, je zastáncem názoru, že haranti mají právo se ve škole bouřit proti učitelům a že jako jejich dětské rozoumky mají právo určovat, co se ve škole bude a nebude dít a zároveň třeba poslouchá v dětské krvi vyválený pop, tak si z ní fakt nic nedělám.


Ale já jsem prý eugenička a nacistka.
Holt neuznávám kult diamantových, krystalových a jiných dětí a jejich šílených bio matek.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter