Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Pokud má někdo iracionální strachy ze smrti, tak mu to třeba připadá divné, ale jak jsem to pochopila, tak během toho záblesku, vzestupu, zkrátka události, která se na nás údajně chystá, jde skutečně hlavně a především o převod fyzického těla, fyzické reality do vyšší dimenze, celá planeta bude vrácena po svém dřívějším pádu do vyšších světů, odkud tehdy spadla.

To znamená do celkově vznešenějších a prozářenějších hodnot jak planety, tak biosféry a lidstva.

A ti lidi, co to přežijí, musí být k tomu předurčeni svoji inkarnací jako takovou, jejím plánem, to vydržet, posloužit k tomu převodu, protože to taky nemusí být jenom a jenom skvělé, těžko říci, ostatně již ty vzestupné proudy známe, ale neznáme ten finální...

a ze všech těch dospělých, kteří si něčím takovým lámou vědomě hlavu, tam je potřeba mít konstelaci silného sepětí s planetou a touhou posloužit převodu fyzické matrice a v budoucnosti se podílet na vznešeném, inteligentním, kultivovaném, vysoce empatickém, pro-sociálním, soucitném způsobu vývoje společnosti.

Kdo to tak nevidí, nemá, necítí, podvědomě nechce atd., no tak prostě normálně umře, natáhne brka.
Tolika lidem už se to stalo a ještě si nikdo nestěžoval...

Jestli půjde do pekla, nebo do nebe, záleží čistě na něm.
Jestli někdo půjde do síně, kde se nechá posuzovat nějakými chytráky, co to tady taky trochu podělali... jeho věc, nechť si od nich nechá poradit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter