Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2023 >



Ještě k té problematice, jak bylo potřeba lidstvo převést ze starého chápání starověku, kdy bylo vedeno božstvy - tedy mimozemskými strukturami, které mocensky ovlivňují vývoj tohoto světa, do nového chápání, kdy sami vědomě mysticky kooperují s časoprostorem a jeho dimenzemi a pro tuto změnu myšlení byl vymyšlen institut, který nazýváme Bůh.

Přičemž jsem prohlásila, že Bůh ve skutečnosti není a jeho funkci celou dobu simulovala GF + další vyšší síly, což pak už není simulace.

Tak já to blížeji rozeberu, jak to chápu, přičemž myslím si, že věřícímu křesťanovi to s jeho vírou stejně nic neudělá, protože každý doopravdy věřící má svůj vlastní vnitřní systém víry a její logiku.

"Božstva" Galaktické federace i galaktické mafie (nejvíc připodobnitelné k hodným a zlým džinům, kouzelníkům atd.) mají na naši populaci bezprostředně dost stresující a oslňující vliv, tím, jak vypadají, jak jsou oblečeni, jaké mají technologie a jaké kultické síly mají na starosti.

Protože nevhodným chováním skupin zákeřných zlých bohů vznikal extrémní kultický stres, které lidstvo velice drtil a kroutil a nebylo možno se dále posunout, nakonec vše dopadlo tak, že se všichni museli zpakovat a vypadnout, aby nebyli vidět a nestresovali lidstvo a to na ně mohlo po dlouhých generacích sladce zapomenout.

Jediný, kdo to nedodržoval, byl Jehova, jako zákeřná klika galaktické mafie a její velké kápo.
Ten dále mátl lidi, používal mimozemské technologie k vyvolávání posvátné hrůzy a poslušnosti a vůbec si zakládal satanistické kulty.

Jehova je zkrátka zlý bůh. Jestli to někomu připadá nekorektní, nebo dokonce trestuhodné, aťsi zajde na nádraží to tam někomu říct. Nebo na izraelskou ambasádu.
Je to moje zkušenost. Bezprostředně zažitá, likvidovala jsem se s tou bestií tři čtvrtě roku, než se na konci 2019 zpakoval a VYPADNUL, nebo zdechnul, doufám, že zdechnul.

Hodný bohové jsou: Alláh, Kristus, Bůh právě (neplést s Hospodinem Jehovou), Višnu třeba, Buddha - i když ten není bůh atd.

Některý jsou parchanti, i když se o nich traduje, že jsou hodný, ale to nechci více rozebírat, protože na náboženství nejsem zatížená a ve skutečnosti mě mytologický blbinky brzy přestaly bavit.

Teď jak to funguje prakticky:

Vesmír má své sféry, funkce, některé jsou kardinální, jako centrální černá díra a hlavní světelný střed, centrum, jiné jsou jakoby "druhotné", nesou nějakou specifickou funkci.
Dost jsem se o tom všem rozepsala ve svém chápání kosmologie v dřívějších dílech.
Všechny tyto sféry vesmíru se rozprostírají veškerým časoprostorem tohoto vesmíru a vytvářejí si své bytosti - galaxie, hvězdy, planety, měsíce, mlhoviny, ale i malé bytosti - mimozemšťany, lidi, zvířata, rostliny. Všechny tyto bytosti mají jedno obrovské centrální nadvědomí a to je ta konkrétní vesmírná sféra a všechny ty bytosti, které ta sféra tvoří, mají element té konkrétní sféry, funkce vesmíru.

A zároveň jakákoliv bytost tohoto vesmíru je vnitřně propojená se všemi sférami tohoto vesmíru.

To ve výsledku znamená, že někde v Galaktické federaci doopravdy dřepí Bůh, Kristus, Alláh, Višnu i Buddha a dost se rafli s Jehovou.
Zároveň ale člověk může všechny tyhle mimozemský blbárny přeskočit a naladit se rovnou na danou vesmírnou, či kosmickou sféru.

Pokud ten člověk má dostatečně silnou mysl, konstelaci, motivaci atd., skutečně se mu může podařit doslova zhmotnit zázrak.
Což je funkce mysli, která je vlastně cílem, abychom ji pochopili, že ji v sobě máme, že jsme schopni se vlastní myslí tak silně synchronizovat s vesmírnými silami, že doslova můžeme hnout se vším, co chceme.

A zároveň se po nás chce, ať taky chápeme i mimozemskou galaktickou realitu narvanou dimenzionálními technologiemi a hejblátky, které když pořádně roztočíme ve své bláhové víře, tak tu planetu vyhoupnem nahoru raz dva.

Nicméně, protože ne vždy a ne za všech okolností se to lidem úplně daří, ty dimenzionální zázraky, tak tu byla dlouhou dobu Galaktická federace v utajení, kdy lidstvu NADRŽOVALA a když se lidstvu podařilo aspoň něco, tak jim pomohli.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter