Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Třeba ta Šiva skupina a jedna velice rafinovaná, intrikánská klika galaktické mafie, která se k němu vztahovala, se mnou zatočila pořádně.

Takhle by se daly jejich energie vskutku připodobnit:





A ve vřavě války proti temným stvůrám a plazím příšerám a urputným hmyzáckým strukturám se jejich zlověstnost raz dva ztratí.

No ale když je po vřavě a člověk se jich najednou potřebuje zbavit, tak je to horší.

Nemít hodný džiny z Galaktické federace, tak mě ta sebranka sežrala, jak v mých třech letech, tak jak ted skoro, ty svině zaživa, stejně tak jak mě žraly celý minulý rok s ANDREJKOU.

Útěchou je, že slušní hodní bohové z GF se tak jako tahle warlock sebranka určitě nechovají.

Ani se tedy nechovají jako světelní Plejáďané, tedy nějak pateticky světelně nablble z mého pohledu, zkrátka jsou při rozumu. Taky musí manévrovat, taky musí být rafinovaní, taky nemůžou dát hned všechno. Ale chovají se dobře, podpůrně a dlouhodobě dokážou harmonizovat, nevytáčejí, jednají férově atd.

Zbavit se něčeho takového, jako jsou tyhle bandy galaktické mafie, nebo dokonce vesmírné, tedy tato Šivovská "cool" techno klika, není možné bez pochopení, že jde o mimozemskou skupinu oplývající mimozemským dimenzionálním high-techem a zároveň spojenectvím s další mocenskou klikou z galaxie, ideálně tedy se světelnou stranou na straně lidstva, případně tedy vlastním duchovním spojením s mocnou ochrannou vesmírnou a kosmickou silou, přičemž, mně se skutečně stalo, že na něj zabírá Kálí. Ale byla by to dost velká machrovina, jen tak, bez jiné mimozemské skupiny a její pdopory, se ubránit Šiva napadení.

Jsem přesvědčená, že při vizi, že jsou to démoni, nebo nějaké kosmické síly, bez pochopení toho mimozemského kontextu je samoobrana proti těmto techno bandám skoro nemožná a zvládne je jenom silný exorcista.

Černá díra nekonečna, jak jsem ji zažila a říkala ji Kálí, je daleko militantnější síla, než Šiva, neintrikuje, nevyjednává, neprovokuje, ale likviduje a mění.

A je nutné být ve spojení se silami něhy, lidského i mimozemského rozměru a ducha, kde by se energie GF dala připodobnit zase nějak takto, z rámce našeho světa:






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter