Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2023 >



Našla jsem jeden komentář, který se týkal jevu, kde mizí lidi po záblesku a který mě zaujal:

"Píše se o tom údajně v Bibli. Je podle toho natočen i film.
Bůh si má údajně vzít polovinu obyvatel našeho světa zpět do nebe. Všechny v jednu chvíli... Bere ty, kdo v něj věří. Zbytek zůstává na pospas budoucnosti světa.."

Tak to by potom odpovídalo, že prostě všichni budou šťastní.
Může to být teoreticky i o tom, že končí náboženská éra a někdo chce fyzikální převod planety pod taktovkou mimozemšťanů do vyšších sfér a aby zmizeli nábožensky ladění iracionálové zatěžení na víru a i další lidi tedy... no a extrémně věřící náboženský lidi, kteří nesnesou nějaký blbouny s mimozemšťany, co jim chtějí brát jejich nebíčko, odusd taky rádi odletí.

A všichni budou spokojený.

Protože po smrti je taková slušnost se usadit aspoň v tom 5D, jinak člověk vypadá teda blbě ... a planeta jde taky do 5D, aby nevypadala blbě... nemáte občas pocit, že jsme dost jakože promítaný hologram, celý ten svět?

Já si myslím, že už jsme tak nějak po smrti všichni.

Ale je doopravdy potřeba převést hmotnou matrici planety, biosféry i lidstva do vyšší dimenze.
Někdo může ve hmotě a někdo duchovně, tam dojde.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter