Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Dalo by se říci, že všichni dělají jen to, co jim chybělo.
Mně chyběla upřímná autentická výpověď, kohokoliv.
Proto dělám a produkuju to, co mi chybělo. Snažím se co nejpravdivěji popsat, o čem můj zážitek byl, jaké entity a bytosti jsem potkala, co jsem o nich zjistila, jak na mě působili, kteří byli dobří a kteří ne, co jsme dělali, co jsme žili, o čem to bylo atd.

Bohužel, mohu jen do určité specifické míry, dále již nesmím. Snažila jsem se vysvětlit postoj GF v politice, ale už to je příliš nekorektní. Židy prostě musí mít ráda celá galaxie a běda, když bude říkat někdo něco jiného :-D
Stejně tak o sexu, genderu, historii, nebo celkových mocenských vztazích nemohu mluvit, prostě nemůžu.

Protože to omezenému člověku dnešní doby nevoní a připadá mu to nekorektní.

Kdybych měla sama sebe na internetu, když jsem zoufale potřebovala výpověď někoho jiného, byla bych za sebe šťastná.

Protože já měla jenom Válkovou a Roška, což i tak tedy postačilo, abych si to nehodila v domnění, že jsem ZLO. Protože všichni znalci na mimozemšťany jenom slintali tu jejich k zeblití lásku a světlo a blonďatý světelný lži. Prostě CIA lži.

Už je po boji, myslím si, že téma Galaktické federace a mimozemšťanů vyhledává jenom člověk, kterému se to děje, tak jako já jsem to téma začala hledat až když na mě začala mluvit Galaktická federace.
Jinak to prostě nikoho nezajímá, to téma je mrtvé, pro lidi absolutně neatraktivní.

Jsem ráda, že jsem přes ten pojem Galaktická federace vyhledatelná přes google.
Myslím si, že jenom tento příspěvek a ty informace, které jsou pod ním, dokážou tomu komu pomoci se zorientovat podle mého vidění, s kým má tu čest, s kým mluví.

Je obrovská a definitivní chyba, že tato společnost takovým výpovědím nepomáhá, spousta lidí se potom zbytečně zabije a spáchá sebevraždu.
Kvůli psychiatrickému status quo, že jen ty zasraný špinavý materialistický omezený sadistický prasata mají pravdu o realitě. A že výpovědi lidí, jako jsem já, nepatří na veřejnost.

Kdyby mělo více lidí možnost sdělit svůj zážitek a vytvořila by se databanka těchto výpovědí, lidi, kteří se dostanou do kontaktu s GF, ale tedy i dalšími, již méně milými skupinami galaktické mafie, by se měli čas rychleji zorientovat.

Pochopitelně, NWO toto za žádnou cenu nechce. Ten chce lidem, jako jsem já, házet klacky pod nohy. Chce nás mrtvé - buď na hřbitově, nebo na psychiatrii, po duševní smrti.

A co se týká jakékoliv jednoty lidstva, už na příkladu vidění autorky komentáře, který jsem výše uvedla, je znát, že si nejsme schopní rozumět a že lidi jsou prostě příliš různí.

Já nesnesu pobyt na jedné planetě s lidmi, kteří nechápou mystiku a metafyziku a jsou nábožensky, nebo materialisticky založení.
Pociťuji to již od puberty, od doby, kdy se mi rozvinulo abstraktní myšlení. Prostě ty lidi nesnesu, nechci být s nimi na jedné planetě. Opovrhuju jima, nesnáším je.
Pro jejich omezenou demenci.

A proto skutečně věřím konci věků a tomu záblesku.
A je jedno, kdo umře a kdo tu zůstane ... hlavně že už nebudeme nuceni sdílet jednu planetu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter