Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím si, že podávám relativně pravděpodobné vysvětlení událostí, které se odehrály.

Není to samozřejmě pravda absolutní, jediná a neměnná, protože to je moje subjektivní výpověď a dejme tomu, že toto dílo, to, co říkám, i celý ten spád komentářů je dostatečně zorientovaný můj vlastní náhled na události + nastínění fenoménů, které jsem zažila, v co pro čtenáře nejstravitelnější a pro mě nejpravdivější podobě, vyjádření reality toho, co jsem zažila.

Vyjádřila jsem veškeré své znechucení z obludné pavědecké dispciplíny psychiatrie, která je přímým vykřičníkem a důkazem odklony vědy od etiky, vyjádřila jsem, v čem asi tak spočívá zákeřnost a duch galaktických mafií, v čem je základní problém v lidské duchovní evoluci atp., atd.

No ... dalo by se říci, ono to nikoho nezajímá. Tak to prostě je, to je suché sdělení. Tyto věci skutečně lidi nezajímají. Vůbec. Ale byly náplní té války a to je právě to cosi, co zaboha tady nedokážu vysvětlit, ač se o to snažím a zřejmě je to tak v pořádku, že určitá tajemství toho, jak se co dělá a jak to funguje, se prostě nedají sdělovat a jakmile jsou vyřčeny, jsou okamžitě po právu otočeny proti tomu, kdo je vyřkl, protože to nikdo nepochopil a sdělení si vysvětlil úplně jinak.

Je pravda, že z frustrace z tohoto jevu jsem začala i cíleně nedovysvětlovat, protože jsem zjistila, že i když se poctivě snažím, stejně mi to potom někdo vrátí v podobě, jak jsem to vůbec neříkala a nemyslela.

Takže se to potom jaksi už stáhlo do marného kolečka frustrace. Těžko říci, proč jsem doslova jediná svého druhu. Jestli je to tak, jak říká GF, že jsem jedna ze 4 lidí na světě, co prožila a přežila to, co popisuju, nebo je doopravdy venku strašně moc lidí, co to, co popisuju, znají také, ale jaksi se neobtěžují se jakkoliv v této situaci obětovat a vystupovat veřejně, ať audio, video, nebo psanou formou ... (tomu právě nevěřím vůbec, co by to potom bylo za lidi a proč by takové zbabělce GF kontaktovala?)

Nedává to moc smysl, všechno, co se děje.
Na nebi sice jsou mimozemské civilizace, ale v éterické podobě, takže všichni odpůrci mimozemšťanů a sadističtí napravovatelé psychických médií a bláznů můžou říct:

pff.... tak kde máte ty mimozemšťany?

Což je extrémní situace a nevím, co mám říct.
Protože já mimozemšťany vidím a nenávidím omezenou demenci kritiků, že oni ne.

A přesto, že to tak je, došlo k tomu, že se nesešlo šamanské mínění, nedokázala se racionalita mimosmyslového příjmu informací (viz. zašlapaný experiment GF z podzimu 2021), těch překážek bylo extrémně moc no ... a nakonec se ukázalo, že stejně, přirozená příchylnost davu je k tomu, co říká NWO.
Protože je to pohodlné, není potřeba nic chápat, jen se těšit na Star Trek budoucnost.

Navíc celou dobu vším tím ezo prostředím zle probíjí HAARP a 5G, které ezo lidi odmítají řešit, ač jsou tím zle vzatí.

Tak proto si myslím, že skutečně bylo shledáno a uzavřeno, že není třeba dále dmýchat jakákoliv mimozemská témata, že to prostě lidi neberou nezajímá je to. Kupř. na mně bylo dokázáno, že i kdyby to někdo přežil a pravdivě popsal, tak to nikoho nezajímá, nikdo mu nepomůže, ezo business jde proti němu a maximálně se stane snadným terčem pro úchyly všeho druhu a černé mágy.

A bude proveden ten solární záblesk, který pošle hodný lidi do nebíčka a tady zůstanou jen ti, co chtějí s mozkem do nového věku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter