Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Snažím se to všechno psát bez nějaké zvláštní hořkosti, protože skutečně není na místě. Toto moje působení zde snad mělo nějaký smysl, musím věřit, že pozitivní, že to někomu něco dalo.

Ten cíl a plán a mise, kvůli které se všechno děje, tedy kde je konečný plán dostat planetu zpátky do vyšších dimenzí, vyšších frekvencí vesmíru, nějakého odlehčenějšího, vznešenějšího a světelnějšího rozměru zároveň i s lidskou rasou a biosférou se daří, alespoň tak, jak to celou dobu prožívám a pociťuju.

V současné době se stabilizuje a vyživuje střed planety a stále frekvenčně světelně, slunečně hřejivě, láskyplně, něžně a vděčně nese vzhůru.
A je krásné s tím plout, být s tím v kontaktu, s tímto vnitřním přerodem planety.

V průběhu války jsem zažila o tyto stavy zuřivou válku, ze začátku byly všechny kultické systémy planety zanešené zlými techno - okultními instalacemi a do planety jako takové směřovaly striktní, lineární, rovné, černé kruté zotročovací proudy, ta naše planeta byla doslova napíchlá a nemohla se přirozeně hýbat, potom jsme zažili prudké roztočení kosmických sil, odpráskání všech těchto vlivů, následně jsme začali chytat ty vyšší nadimenzované pohodářské a velkolepé hladiny prožívání.
Pamatuju si, jak jsem ze začátku roku 2020 bojovala o planetární harmonické stavy, které jsou dnes již naprosto normální, jak nám to zlé Drako impérium pořád házelo do krutých tyranských disharmonií a dezintegrace a chaosu, dnes toto není, vnitřní vyšší harmonie planety je dnes na velice pokročilé úrovni.

A ze všech těch divotvorných a úchvatných podob se nyní usazuje ve světelně vyvážené, odlehčené, klidově hřejivé podobě a půjde ještě výše.

Je to jisté, toto všechno se zdařilo.

No a že dojdeme do 5D světa vyváženého nebe je už také dáno, dejme tomu, z našeho klasického "3D" náhledu, hmotného náhledu, který byl reálný na tomto světě, frekvenčně třeba 1950 - až maximum 80. léta, už jsme zmizeli, zemřeli, nejsme.

Kdyby zůstal objektivní pozorovatel na místě, odkud může ze svého frekvečního pásma pozorovat naši planetu a pozoroval ji od toho r. 1950, tak už jsme v jeho zorném poli zmizeli.
Protože jsme se frekvenčně už vznesli s celou planetou natolik, že už jsme neviditelní.

A na tomto principu doputujeme až do toho frekvenčního rozměru, hustoty bytí, kterému se říká 5D a v našem světě je to bráno jako svět prvního, nebo základního nebe, místo božstev a andělů.
Takže všichni máme stejnou cestu, stejnou šichtu.

Kdo umře, jde pěšky, ale stejným směrem.

Ono ve skutečnosti to dost vypadá tak, že ti mrtví, když pochopí, o co jde, tak začnou světelně rotovat kolem planety a pomáhat tomu procesu.

Takže přestaňte se stresovat, jestli někdo umře.
Jediní, kdo doopravdy zaniknou, minimálně v tomto našem časoprostoru, jsou urputné černé duše satanistů, které skutečně skrze svůj rozpor se zákony Stvořitele v tomto světě již nadále nemají co dělat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter