Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Planeta jako taková se koupe v podpůrných vesmírných silách, je léčena a vtahována do vyšší dimenze, je přitahována a absorbována světelnější hustotou existence, než je ta dosavadní.
Planeta je v bezpečí, její střed je velice harmonický, jakoby se zatáhly i ty konfliktní časy s militantními náladami, i do nejčernější a nehlubší šachty již jakoby svítí paprsek světla a vše se stabilizuje ve vyšších hodnotách, vyšší harmonii, to staré se rozpadá.

I staré energie již jsou pryč, černou díru nekonečna a její sílu už jsem dlouho skutečně nemusela volat, ani jsem nepociťovala emoce, které by odpovídaly tomu ji volat, nebyla kosmologická situace atd., zdá se, že se skutečně třeba jednalo o specifický stav světa, kdy tato síla měla vlastní smysl.

Nyní je svět již daleko harmoničtější a ty procesy v jádru planety jsou vyloženě zvedající do vyšších světů.

Proto si myslím, že temná protistrana nemá již ve skutečnosti šanci a že ta energie Šivy, jako takového cool technicismu a militantní nelidskosti nemůže ve skutečnosti tento planetární proces jakkoliv zhatit. Ovšem, může skrze technologie 5G a HAARP (což používám jako takovou zkratku pro celý kolos různě se jmenujících se zařízení, vysílačů, satelitů, generátorů energií atd., zkrátka tajné vojenské technologie a parapsychický nacistický program, který je na nás realizován) a i když je celá planeta vlastně už na tom docela dobře a probíhá u ní radostný proces obrody, tak mezi zemským povrchem a ionosférou to tak skvěle nevypadá.

A teď jde o to, že jakmile NWO zapne naplno tyto svoje systémy a začne brát hrubě, jak kovovým pohrabáčem, veškeré obyvatelstvo, tak se tomu ubrání skutečně už jenom člověk, který je zvyklý praktikovat transcendentální stavy spojení s planetou a kosmem.

Ten je myslím si nejvíce chráněný, protože GF dejme tomu chrání všechny ty, kteří jsou s tím svolní a nedali vyloženě odmítavý příkaz a kterým se pomoci dá. Jde o to, "že se jim dá pomoci". Toho se většinou právě dosahuje hlubokým stavem, hlubokým sepětím se skutečnými posvátnými silami, přírody a kosmu, tedy, že ten člověk nese nějakou sakrální hodnotu hodnou obrany.

Může to být i svatá prostota, dokonalá nevinnost obyčejného života podle přírody a Stvořitele, ale zkrátka musí v tom být čistota - v myšlení, emocích. Nikoliv tzv. "slušnost", to je jedna z nejhnusnějších vlastností vůbec, taková ta pokrytecká. Ale čistota jako taková, ta sakrální nevinnost ducha.

To jsou všechno ochranné faktory. Která Galaktické federaci usnadňuje obranu populace. Ale nemohou vše řešit za nás.

Bohužel, zdá se, že 5G a HAARP dokáže dnes uhranout kohokoliv, kdo takřka denně nepraktikuje a neprohlubuje transcendentní, sakrální, posvátné vztahy se srdcem planety a Bohem, Stvořitelem. Bohužel, je to tak, že z lidí jsou hacknutá zvířata.

To psychologické rozhraní této technokracie NWO je mezi patetickou černě plápolající, hypnotickou a podmanivě se vlnící a přizpůsobující se černou magií od Madonny a "cool" oslnivostí a agresivitou "mladých bohů" Šiva kultu, progresivních bezohledných experimentátorů.

Já si o sobě myslím, že jsem schopná být těm snahám NWO skrze technologie dokonale zhypnotizovat lid docela imunní a děsím se toho, jak snadno se dá někdo, ke komu mám byť jenom minimální důvěru, zapnout jako agent v Matrixu proti mně.

Zdá se, že tento efekt bude sílit.
Jen pro zajímavost chci uvést, že nejsem podřízena žádnému kultu.
Doma nemám žádné kříže, hexagramy, hvězdy, pentagramy, krucifixy, merkaby, ankhy, nekonečné uzly, zkrátka žádné náboženské, ani okultní symboly, stejně jako nic z elementů Draka - žádné obrázky, žádná dračí vejce pro ochranu atd. Také nemám doma žádná vyobrazení pokleslosti, třeba mám doma bordel, ale nikdy žádná vyobrazení pokleslosti - žádné vampíry, temnou sex magii, lepé "temné" ženy, nic "cool" a "sexy".

Všechno toto mě nekonečně odpuzuje, stejně jako Matrix, Hollywood, veškerá produkce Netflixu, Marvelovky, prostě toto všechno.

NE, řekněte tomu NE.

Člověk se tomu musí postavit, mít k tomu odpor, mít v sobě světlo, vážit si světla, mít touhu po světle, dokázat ho ocenit.
Ten, kdo tuto latentní touhu po temnotě v sobě nemá vyřešenou a používá a obklopuje se jakýmikoliv okultními symboly, včetně zdánlivě nevinného křížku, je nebezpečný.


Největší přirovnání k tomuto konfliktu jsem našla v hudebním rámci.

Hit Frozen od Madonny versus symfonické básně Bedřicha Smetany.

Nechte se zhypnotizovat hitem Frozen, užijte si tu temnou podbízivou rafinovanou prázdnotu a pak si pusťte Tábor.

Bude to člověka nudit, nebo do něj ten odkaz kališnictví zasvítí jak nejsvětější světlo a donutí ho pochopit skutečné hodnoty?

Tam je ten konflikt, přesně takto je v našem psychologickém rozhraní posazen.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter